TietorEnator i allianse med Intelisys

TietorEnator i allianse med Intelisys TietoEnator Consulting i Norge har inngått en strategisk samarbeidsavtale med det verdensomspennende programvareselskapet Intelisys Electronic Commerce. Svar på ny trend En stadig sterkere trend innenfor e-handel er etterspørselen etter fleksible, standard komponenter og løsninger som rask og effektivt kan implementeres og opereres. TietoEnators samarbeidsavtale med Intelisys, et ledende globalt selskap innenfor utvikling av markedsplasser og innkjøpsløsninger på Internett, er et viktig svar på denne etterspørselen. Erfarent selskap i et erfarent marked TietoEnator er et ledende konsulentselskap i en svært @e-erfaren@ region av Europa. Selskapet kjenner utfordringene i de nordiske bransjer og markeder, og har store kunnskaper om Intelisys fleksible løsninger. Vi er derfor vært stolte av å kunne ha TietoEnator som partner, sier Jill Wyman, managing director i Intelisys EMEA. Svært brukervennlig Samarbeidsavtalen med Intelisys betyr at TietoEnator kan tilby sine kunder komplette, integrerte B2B e-handesløsninger basert på produktporteføljen i Intelisys ConnectTrade . Intelisys ConnectTrade skiller seg først og fremst fra andre B2B e- handelsløsninger gjennom brukervennligheten, allsidigheten og tilgangen til Supplier-Managed Catalogues . Gjennom Supplier-Managed Catalogues gis kunder og brukere til enhver tid tilgang til oppdaterte data og priser uten at det må vedlikeholdes store og kostbare samlekataloger. Nærmere kundene I vår digitale økonomi ser vi at bedriftene stadig søker etter nye måter å knytte sterkere bånd til kundene. Ved hjelp av åpne og fleksible Intelisys-løsninger, er vi langt bedre rustet til å hjelpe dem. sier Per Bakseter, administrerende direktør i TietoEnator Consulting i Norge. Mer fakta om TietoEnator og Intelisys: www.intelisys.com www.tietoenator.com FOR YTTERLIGERE INFORMASJON, KONTAKT: Intelisys: Jane Blinkenberg, jblinkenberg@intelisys.com Intelisys EMEA Tlf: 020 7292 0530 TietoEnator: Per Bakseter, per.bakseter@tietoenator.com Steinar Elton, steinar.elton@tietoenator.com TietoEnator Consulting AS Tlf: 22 07 60 00 TIETOENATOR CORPORATION DISTRIBUTION Principal media ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/18/20000818BIT00080/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/18/20000818BIT00080/bit0002.pdf