3. KVARTAL 2000

For 3. kvartalsrapport, følg linken nedenfor:

<br>Du kan se en videopresentasjon av 3.kvartalstallene på internet. <br>To alternativer er tilgjengelige: <br> <br>Tid og sted for WEB-overføring: Tirsdag 17.oktober , kl.12.30 <br>Innhold: 15 minutters intervju med CEO Erik Thorsen - med presentasjon av resultater fra 3. kvartal (engelsk) <br>Produsert av: TOMRA SYSTEMS ASA <br>Link: <a href="http://media.smartcom.no/tomra/AaL1755mpB3q.ram"> http://media.smartcom.no/tomra/AaL1755mpB3q.ram</a> <br> <br>Tid og sted for WEB-overføring: Tirsdag 17. oktober 2000, kl.15.30 <br>Innhold: Direkte opptak fra analytikerpresentasjonen på Hotel Continental i Oslo 17.10.00 kl.12.30 (engelsk) <br>Produsert av: financialhearings.com <br>Link: <a href=http://www.financialhearings.com> http://www.financialhearings.com</a> (se under:"Library of recorded hearings"). <br> <br>Dette trenger du: <br>For å se presentasjonen trenger du programvaren "Real Player", som er gratis. Klikk i linken nedenfor og velg "free Real Player G2 with basic features" markert i svart tekst. <br> <br><a href=http://www.real.com/products/player/downloadrealplayer.html?wp=dl1099&src> http://www.real.com/products/player/downloadrealplayer.html?wp=dl1099&src</a> <br> <br>Den kommersielle versjonen av Real Player er ikke nødvendig for denne tjenesten. For mer informasjon om Real Player feilmeldinger, besøk <br> <br><a href=http://service.real.com/>http://service.real.com/</a> <br> <br>Hvis din arbeidsgiver har en brannmur i sitt lokale nettverk, kan det hende du får problemer ved nedlasting av noen applikasjoner og ved bruk av Real Player. Hvis du får en feilmelding er det sannsynlig at denne brannmuren ikke tillater Real Player overføringer, eller at du ikke har installert den siste versjonen av Real layer. Sjekk med din nettverksadministrator for å løse nettverksproblemene. <br> <br>Avhengig av ditt modem, kan det ta litt tid å laste ned presentasjonen; vanligvis 10-20 sekunder ved bruk av ISDN, lengre med et modem med hastighet på 28K.