TOMRA Årsrapport 2003 er nå tilgjengelig

TOMRA har i dag publisert sin årsrapport for 2003. En pdf-versjon av rapporten kan lastes ned på TOMRA's hjemmeside www.tomra.com. En dynamisk web-versjon er også tilgjengelig på vår hjemmeside. Ved behov for en papirkopi av rapporten, kan Elisabeth Wilborn Sørli kontaktes på elisabeth.sorli@tomra.no eller på telefon +47 66 79 92 19. Asker, 1. april 2004 <!-- hugin-supplied --><br> <!-- hugin-supplied --><br> <!-- hugin-supplied --><br> Tomra Systems ASA ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/tomra-systems-asa/r//tomra-arsrapport-2003-er-na-tilgjengelig,c9326945