Miguel Torres starter selskap i Norge

Miguel Torres starter selskap i Norge

Torres familien representert ved følgende vinselskaper, Miguel Torres S.A, Miguel Torres Chile, Marimar Estate, Jean Leon og Torre Real starter opp eget importselskap i Norge. Det nye selskapet heter Torres & Partners Norway AS, og vil være i drift fra 1. Januar 2007. Selskapet het tidligere Beverage Partners Norway AS, men vil fra januar skifte navn til Torres & Partners Norway. Selskapet er eid av Miguel Torres, sammen med Robert Prizelius AS.

Torres & Partners Norway vil representere en eksklusiv portofolio av kvalitets vin. Miguel Torres, men også andre vinprodusenter. Deriblant italienske Zonin ( www.zonin.it )

Selskapets organisasjon vil være liten og folklig, men samtidig meget salg & markedsrettet. Selskapet søker nå etter Key Account Manager (Se Finn.no), som sammen med Christian Almstrøm vil utgjøre organisasjonen.

Miguel Torres ønsker gjennom Torres & Partners Norway å for å få en tettere relasjon med det norske markedet. Torres er veldig positive til det nye selskapet, og ser fremtidige utfordringer lyst i møte.

For ytterligere informasjon kontakt:
Torres & Partners Norway AS
v/ Christian Almstrøm.
E-mail: mail@bpn.no

www.torres.es

Torres & Partners Norway AS
Sørkedalsveien 10b
Postboks 5285 Majorstuen
Telefon : 23 20 32 60
Telefax : 23 20 32 65
Mail : mail@bpn.no

Informasjonen er sendt gjennom Observer http://www.waymaker.no