Transcendent Group på 4. plass på Great Place to Work Norge topplisten

Transcendent Group er en av Norges beste arbeidsplasser, ifølge den årlige Great Place to Work undersøkelsen.

- Transcendent Group utmerker seg gjennom sin høye tillit til sine ansatte og en sterk følelse av fellesskap, og vi er glade for å kunne utnevne dem til en av Norges beste arbeidsplasser. De har vist hvordan man kan bruke bedriftskultur som et verktøy i selskapets vekst. Transcendent Group kan virkelig være stolte av sine resultater, og vi ser at de er en av de beste arbeidsplasser i sin bransje, sier administrerende direktør Jannik Krohn Falck, i Great Place to Work, sier administrerende direktør Jannik Krohn Falck, i Great Place to Work.

Transcendent Group konkurrerte i kategorien for små selskaper (20 – 49 ansatte) og havnet på en 4. plass på listen over Norges Beste Arbeidsplasser i denne kategorien.

- Det betyr så mye for meg å se mine kolleger verdsette sin arbeidsplass såpass høyt. Det er den fineste utmerkelsen man kan få som leder. Vår plassering på listen er virkelig en laginnsats, og vi har jobbet sammen for å skape et enda bedre arbeidsmiljø. Alle ansatte er involverte og engasjerte i å utvikle og forsterke vår kultur, noe som er utrolig fint å se. Derfor er jeg også utrolig glad og stolt over vår plassering på topplisten sier Carsten Maartmann-Moe, Administrerende Direktør i Transcendent Group Norge.

Gjennom en omfattende kulturanalyse og medarbeiderundersøkelse, som fokuserer på lederskap, tillit, troverdighet, respekt, rettferdighet, stolthet og fellesskap, rangerer Great Place to Work de beste arbeidsplassene.

- Det er med stor glede vi konstaterer at vi har klatret opp én plassering på listen fra i fjor. For oss er Great Place To Work et strategisk verktøy vi aktivt bruker for å videreutvikle arbeidsplassen vår, og derfor er det så gledelig og se at vi lykkes med dette og oppnår et enda bedre resultat i år sier Marianne Hove, konsulent i Transcendent Group

Transcendent Group er en kunnskapsbedrift som tilbyr tjenester innenfor Governance Risk og Compliance (GRC), og som kun ansetter de beste rådgiverne innen området.

- Og kunne tilby en god arbeidsplass er viktig for å kunne tiltrekke seg og beholde de beste konsulentene innenfor GRC. Den største årsaken til vår sterke kultur er at vi kun rekrutterer konsulenter hvis verdier er de samme som selskapets. Vi er en kunnskapsbedrift, og uten våre konsulenter stopper hele selskapet opp. Derfor er det også selvfølgelig at vi alltid setter de ansatte først og satser på å hele tiden forbedre vår arbeidsplass avslutter Carsten Maartmann-Moe, administrerende direktør i Transcendent Group Norge.

Om Great Place to Work

Great Place to Work er et globalt rådgivings- og analyseselskap som bygger, opprettholder og anerkjenner høy tillit og presterende arbeidskulturer. I over 30 år har Great Place to Work vært rådgiver for organisasjoner i privat-, offentlig- og frivillig/ideell sektor. Globalt samarbeider Great Place to Work årlig med rundt 13 000 virksomheter, og har over tid samlet data og beste praksis fra over 100 millioner mennesker verden over.

Om Norges Beste Arbeidsplasser

Siden 1998 har Great Place to Work kåret de beste arbeidsplassene i ulike land og regioner. Det siste året har Great Place to Work samarbeidet med 201 organisasjoner med til sammen over 31 000 medarbeidere.

Gjennom en omfattende kulturanalyse og medarbeiderundersøkelse, som fokuserer på lederskap, tillit, troverdighet, respekt, rettferdighet, stolthet og fellesskap, rangerer Great Place to Work de beste virksomhetene innenfor fire kategorier; flere enn 500 medarbeidere, 200 – 499 medarbeidere, 50 – 199 medarbeidere og 20-50 medarbeidere.

At Transcendent Group you will meet experienced consultants in governance, risk and compliance. Our services generate trust and create opportunities for governmental agencies and private companies within a variety of industries. Transcendent Group has been ranked as one of Norway's, Sweden's and Europe’s best workplaces.