ULVANG I NYTT DESIGN

Report this content

(Oslo, august -05) Ulvangs gode ullkvaliteter er kjent for de fleste. Høstens kolleksjon bærer preg av at det også er satset på god design. I tillegg til produktene, har innpakningen og logoen også fått en ansiktsløftning.

Undertøyskvaliteten Kvarts har fått et helt nytt design med paneler i siden, nye detaljer og ny struktur i materialet. Det er også benyttet en lettere kvalitet slik at det blir enda mer komfortabelt å være i aktivitet. Damemodellene har et feminint snitt hvor det er tatt hensyn til damers fysikk og anatomi. Disse leveres i nye, freshe farger; lys blå og tomat. Kvarts består av en tolagskvalitet med polyester inn mot huden og 100% Ulvang-ull ytterst. Polyester har god svettetransport slik at svetten hurtig blir trukket ut i merinoull-laget som transporterer svetten videre, i tillegg til at det gir god isolasjon. Polyesterlaget inn mot huden gjør også at plaggene er garantert kløfrie. Den kjente Spesial-sokken, som kan brukes både til friluftsaktiviteter og hverdags, kommer i år i en ny, spennende farge; tomat. De fleste Ulvangsokkene kommer i egne damemodeller. De nye Ulvangproduktene er til salgs i ledene sportsbutikker fra medio august -05. Ulvang Kvarts leveres til barn, dame og herre i trøye lang arm, polo m/glidelås og bukse. I tillegg leveres det trøye med kort arm og boxer til dame og herre. Ulvang Kvarts damepolo m/glidelås: Sort og lys blå, str. XS-XL. Veil. utsalgspris kr. 499,- Ulvang Kvarts damebukse: Sort, lys blå og tomat, str. XS-XXL. Veil.uts.pris kr. 399,- Kundeinfo: SWIX SPORT AS Tlf. 61222190