HENT velger Uniflex Bemanning

Uniflex Bemanning har inngått en avtale med HENT AS som er en av de største bygg entreprenørene i Norge. Avtalen strekker seg fra juni 2015 til juni 2017 og omfatter rekruttering og innleie av byggpersonell på samtlige av HENT sine avdelinger i Norge.

" - Vi gleder oss over at HENT har valgt Uniflex som en av sine samarbeidspartnere på bemanning- og rekrutteringstjenester. HENT er en stor aktør med mange spennende prosjekter, og vi ser frem til samarbeidet. Med vår erfaring innen byggbemanning har vi gode forutsettinger til å tilfredsstille HENT sine behov. Gjennom dette samarbeidet styrker Uniflex sin posisjon som bemanningsbedrift innen byggsektoren. " - Sier Shahbaz Aslam, Key Account Manager på Uniflex Bemanning.

For mer informasjon, kontakte:

Christopher Carey, Administrerende Direktør Uniflex Norge AS. Tel: +47 469 88 148, christopher.carey@uniflex.no

Uniflex Bemanning er en bemannings- og rekrutteringsaktør med over 50 kontorer i Norden. Vi er en autorisert bemanningsbedrift og leier ut og rekrutterer innen bygg & anlegg, industri & lager, olje & gass, kontor & administrasjon, kundetjeneste og salg. Vi er sertifiserte innen kvalitet og miljø (ISO 9001 og 14001) samt er en Revidert Arbeidsgiver. Vårt hovedkontor i Norge ligger i Oslo. I tillegg har vi kontorer i Bergen, Stavanger, Trondheim, Fredrikstad og Porsgrunn. Uniflex finnes i dag representert i Norge, Sverige, Finland og Tyskland. Konsernets hovedkontor ligger i Stockholm der vi er notert på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap. I Sverige er Uniflex en av landets største bemanningsbyrå med over 4000 ansatte.

Tags: