VCW lanserer Internett-tjenester i Norge

Report this content

VCW lanserer Internett-tjenester i Norge VCW lanserer sine finansielle Internett-tjenester i Norge ( http://www.vcworld.com ). Lanseringen starter den 18 august med en måneds kampanje. I forbindelse med dette har VCW inngått en avtale med salgsselskapet WebAd AS. WebAd AS skal selge annonseplass for VCW i Norge. Da VCW nå har ferdigutviklet sitt konsept i Sverige, starter nå satsingen i utlandet med Norge som første land. Lanseringen vil pågå i en måned med start den 18 august. VCW har i forbindelse med dette sluttet avtale med Norges ledende salgsselskap av Internett-reklame, WebAd AS. WebAd har de fleste norske finansielle siter i sin portefølje, noe som er viktig for at VCW skal kunne selges sammen med disse i finansielle annonsepakker. Venture Capital World AB er et rendyrket Internett-selskap innen børs og finans. Selskapet har ca. 750 aksjeeiere, og er notert på den såkalte Gøteborgslisten. Kontaktpersoner: Mikael Stenhamn, VD, VCW AB (publ) +47 (0)708-85 95 80