Ny bok fra Vega Forlag: Ølguiden av Knut Albert Solem

Den mest komplette øl-guide som er utgitt i Norge!

Aldri har utvalget av norsk øl vært bedre. Fra Lindesnes til Longyearbyen, fra Fedje til Finnskogen brygges det øl for salg. Det er mange spennende øltyper å velge mellom, fra de kjente som pils og bokk til spennende stiler som Gose, Barley Wine, kaffeporter og stjørdalsøl. I denne boken finner du øl som er i salg i flaske eller boks, og som kan kjøpes i dagligvarebutikker, på Vinmonoplet, hos bryggerienes egne utsalg eller i spesialiserte ølbutikker, som det stadig blir flere av.

Hele 752 forskjellige øl blir beskrevet og vurdert i denne guiden. Det er også satt av plass til at du kan gjøre dine egne notater om de enkelte ølsortene og gi dem terningkast. Bruk denne ølguiden til å finne frem til nye bryggerier og nye øl. Du har mye å glede deg til!

ISBN: 978-82-8211-502-5 | 384 sider | Heftet | Pris kr. 199,-

For mer informasjon, ta kontakt med markeds- og informasjonssjef Elen Zickfeldt