Ny utgivelse fra Vega Forlag. Cake Pops av Angie Dudley

Hva er søtere enn cupcakes? Cake Pops, selvfølgelig! Angie Dudley gjør det morsomt og enkelt å lage kakene hjemme på kjøkkenet med instruktive beskrivelser og bilder av mer enn 40 cake pops-prosjekter. I tillegg inneholder boka tips for servering, dekorering, farging og mye mer.

Den populære bloggeren Angie Dudley (alias Bakerella) har gjort cake pops til en internasjonal farsott. Etter et kurs i kakedekorering ble hun bitt av basillen og har siden ikke klart å stoppe å bake. Søte, små kakekuler på pinne, pyntet som for eksempel kyllinger, sauer eller is-i-kjeks. Disse fantasifulle kreasjonene er et perfekt alternativ til vanlige kaker i et hvilket som helst selskap.

Angie Dudley er kvinnen bak den populære bloggen Bakerella.com. Hun har ingen formell utdanning som konditor eller baker, men elsker å lage søte småkaker til venner og familie. På web-siden fokuserer hun på morsomme og enkle bakeprosjekter. Her finnes, i tillegg til cake pops, utallige ideer og tips om desserter, cupcakes, brownies og paier.

* Oversatt av Bente-Lill Øygard * Spiralinnbundet med rygg, 160 sider * ISBN 978-82-8211-234-5 * Pris: 249,- * Lanseringsdato: 9. januar

Kontaktperson i forlaget:

Helena Lehikoinen