Ny utgivelse fra Vega Forlag. Cake Pops-Jul av Angie "Bakerella" Dudley

Bakerella er tilbake. Hun har nå tatt cake pops et skritt videre, og kommer her med en delikat bok med jule-cake pops.

Angie Dudley er opphavskvinnen til nettstedet Bakerella og den internasjonale cake pops-farsotten. I denne boken presenterer hun mer enn tjue forskjellige cake pops med julemotiver. Forfatteren gjør det morsomt og enkelt å lage kakene hjemme på kjøkkenet, med instruktive beskrivelser og bilder. I tillegg inneholder boka tips for servering, dekorering, farging og mye mer, noe som gjør denne lille boken til den perfekte førjulsgaven til deg selv eller en bakeglad venn. Skap din egen helt spesielle julehygge ved å diske opp med juletrær, nisser og miniatyrpepperkakehus på pinne.

Dudleys første bok  Cake Pops (Vega Forlag, 2011) er trykt i over 800 000 eksemplarer på verdensbasis.

*Spiralinnbundet, 96 sider* ISBN: 978-82-8211-325-0 * Oversatt av: Kirsten Halvorsen * Kr. 199,-

Ønsker du anmeldereksemplar kan du kontakte: Helena Lehikoinen, Tlf.: 21 09 04 10  helena@vegaforlag.no

www.vegaforlag.no Post og besøksadresse: Vega Forlag Gøteborggt 6A 0566 Oslo