Veidekke ASA: Invitasjon til presentasjon av resultat for første kvartal, telefonkonferanse

Veidekke ASA offentliggjør resultat for første kvartal 2020 torsdag 7. mai kl. 07.00. Rapport og presentasjon tilgjengeliggjøres samtidig på www.veidekke.com

På grunn av strenge smitteverntiltak i forbindelse med COVID-19-pandemien blir det ingen fysisk kvartalsfremleggelse. Presentasjonen vil bli holdt via telefonkonferanse kl. 08:15, og konsernsjef og andre representanter for konsernledelsen vil være tilgjengelige for spørsmål etter presentasjonen.

Gå inn på veidekke.com for å delta på telefonkonferansen. Registreringen åpner 7. mai kl 08.00.

Veidekke er en av Skandinavias største entreprenører og eiendomsutviklere. Selskapet utfører alle typer bygg- og anleggsoppdrag, utvikler boligprosjekter, vedlikeholder veier og produserer asfalt, pukk og grus. Involvering og lokalkunnskap kjennetegner virksomheten. Omsetningen er om lag 39 milliarder kroner, og halvparten av de 8 600 medarbeiderne eier aksjer i selskapet. Veidekke er notert på Oslo Børs, og har siden starten i 1936 alltid gått med overskudd.