Aksjefondssparerne tjente 5.000 kroner hver i januar 2006

Report this content

Pressemeding fra Verdipapirfondenes Forening Aksjefondssparerne tjente 5.000 kroner hver i januar 2006 (Oslo, 17. februar 2006) Verdien av nordmenns aksjefondsandeler økte med fem milliarder kroner i januar 2006, tilsvarende 5.000 kroner for gjennomsnittsnordmannen med andeler i aksjefond. Samtidig var januar den tredje måneden på rad med positiv nettotegning i aksjefond, etter en lang periode preget av innløsninger. VFF Adm. direktør Lasse Ruud, tlf/mob. 23 28 45 51/ 908 99 316 Direktør Bernt S. Zakariassen, tlf/mob. 23 28 45 54/ 934 19 265 Verdipapirfondenes Forening er en interesseorganisasjon for verdipapirfondsbransjen i Norge. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=184853&fn=wkr0007.pdf