Nordmenn vil flytte 45 milliarder kroner over i verdipapirfond før nyttår

Report this content

Pressemelding fra Verdipapirfondenes Forening Nordmenn vil flytte 45 milliarder kroner over i verdipapirfond før nyttår En MMI-undersøkelse viser at nordmenn planlegger å flytte om lag 45 milliarder kroner fra bankkonto til verdipapirfond før nyttår for å spare formuesskatt. Dette tilsvarer rundt syv prosent av nordmenns totale bankinnskudd. Adm. dir Lasse Ruud e-post: lasse.ruud@vff.no Tlf: 23 28 45 51 Mobil: 90 89 93 16 Verdipapirfondenes Forening er en interesseorganisasjon for verdipapirfondsbransjen i Norge. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=165773&fn=wkr0007.pdf