Maldivene har nådd et rekordhøyt antall besøkende med over 1,8 millioner turister i 2023

Report this content

Denne uken har Maldivene ønsket velkommen turist nummer 1,8 millioner for inneværende år, og har dermed nådd målet for antall ankomster for året. Maldivenes markedsførings- og PR-selskap (MMPRC/Visit Maldives) holdt en flott seremoni i dag for å markere den viktige anledningen.

"Vi er utrolig stolte av denne prestasjonen og forplikter oss til å nå de målene som er satt for turistindustrien vår også til neste år. Hver besøkende som kommer til Maldivene er imponert over hvor vakkert det er her, den varme gjestfriheten til vårt folk og det uovertrufne utvalget av steder å bo og ting å gjøre. Vi er her for å sikre at alle, overalt i verden, vet at deres perfekte ferie venter på dem på Livets solside," sa administrerende direktør og leder for Visit Maldives, Ms Fathmath Thaufeeq.

Visit Maldives har kontinuerlig gjennomført markedsføringskampanjer gjennom hele 2023, ved å bruke markedsføringsstrategier og fantastiske kampanjer som viser den enestående skjønnheten og opplevelsene Maldivene har å tilby. Et høydepunkt i året var suksessen med Visit Maldives Storytellers’ Conference 2023. Våre strategiske markedsføringsaktiviteter for våre turister gjorde det mulig for Maldivene å ytterligere befeste vår posisjon som toppdestinasjonen i verden. Suksessen med disse kampanjene ble anerkjent på den globale scenen under World Travel Awards arrangementet i år, der MMPRC og Maldivene vant kveldens tre høyeste æresbevisninger. Maldivene ble tildelt den prestisjetunge tittelen som verdens ledende destinasjon for fjerde år på rad, sammen med å være mottaker av den nylig innførte Global Tourism Resilience Award for strategisk å bygge opp kapasitet for å komme raskt tilbake etter globale hendelser. MMPRC ble anerkjent for sitt arbeid med å markedsføre Maldivene som destinasjon og vant prisen for verdens ledende turistkontor for andre år på rad.

Om Malmdives Marketing & PR Corporation (MMPRC) er et statseid selskap som har i oppgave å markedsføre Maldivene som en turistdestinasjon over hele verden under merket "Maldives" og slagordet "Maldives ...the Sunny Side of Life". Med en integrert 360-graders markedsføringsmetode opererer MMPRC som en uavhengig enhet under ledelse av et styre som er oppnevnt av Maldivenes president. MMPRC markedsfører aktivt Maldivene på sentrale globale markeder og har også utnevnt PR- og handelsrepresentasjoner i over 15 sentrale globale markeder. Under MMPRCs tilsyn har Maldivene fått enorm anerkjennelse, priser og utmerkelser innenfor den internasjonale turismearenaen.

Telefon:+9603323228

Email: news@visitmaldives.com

Tags:

Quick facts

Tweet dette

Sitater

administrerende direktør og leder for Visit Maldives, Ms Fathmath Thaufeeq.