• Visma OLD/

Ny samarbeidsavtale mellom Visma Services og skiskyterduoen Emil Hegle Svendsen og Tarjei Bø

Visma Services er det ledende regnskapsbyrået i Norden. Emil Hegle Svendsen og Tarjei Bø den ledende superduoen i skiskyting.  Partene har nå inngått samarbeidsavtale og skal hjelpe hverandre til å prestere enda bedre på hver sin arena.

- Dette blir veldig spennende for oss. Vi tror vi kan lære mye av toppidretten, det er mange likheter mellom å prestere i toppidrett og næringsliv, og vi tror Emil og Tarjei kan gi oss mange verdifulle bidrag i tiden som kommer, sier en fornøyd markedsdirektør, Helena Julusmoen.

Avtalen mellom Visma Services og Emil og Tarjei gjelder i første omgang i to år med opsjon på ytterligere to år.

- Tarjei og jeg har lenge snakket om at det hadde vært moro og hatt en felles samarbeidspartner, og det har vi nå fått til med Visma Services. Visma Services er som Norges største regnskapsbyrå, en profesjonell aktør som vi er veldig stolte av å kunne samarbeide med, sier Emil Hegle Svendsen.

- At de i tillegg kan hjelpe oss med selvangivelsen samt gi oss god økonomisk rådgivning ser vi som en klar fordel, sier en smilende Tarjei Bø.

Visma Services har i tillegg inngått en samarbeidsavtale med Norges Skiskytterforbund (NSSF). Med samme varighet og langtidsperspektiv som avtalen med Emil og Tarjei.

- Når vi vurderer samarbeidspartnere er det viktig for oss å finne partnere som vi kan skape noe sammen med, og i tillegg tilføre hverandre verdier og kompetanse. Dette vil vi få mulighet til sammen med Visma Services, og vi gleder oss til samarbeidet, sier Linda Linnebo, markedssjef i NSSF.

Visma Services utfører tjenester innen regnskap, lønn og økonomisk rådgivning. Vi har mer enn 90 kontorer med ca. 2000 ansatte over hele Norden og i Romania. Vår kunnskap, teknologiske løsninger og lokale tilstedeværelse gjør at vi kan tilby effektive løsninger for våre kunder.

Helena F. Julusmoen, markedsdirektør Visma Services Norge AS, +47 975 73 372

Linda Linnebo, markedssjef NSSF, +47 480 41 034

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 340 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 330 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har over 5 000 ansatte og omsatte i 2011 for NOK 5 142 mill. Se visma.no og visma.com.

Sitater

Helena Julusmoen, Markedsdirektør Visma Services