Visma tidlig ute med sertifiseringer på MS Windows Server 2008

Når Microsoft nå lanserer Windows Server 2008 for det norske markedet har Visma hele 19 applikasjoner ferdig sertifisert. Vismas forretningsløsninger er videreutviklet og testet for å fungere optimalt for kunder som ønsker å ta i bruk Windows Server 2008.

I forbindelse med utrullingen av Windows Server 2008 takker Microsoft sine programvarepartnere i en helsides annonse i Finansavisen. Her fremheves Visma spesielt, som en partner som har gått i forkant og vært tidlig ute med å sertifisere mange av sine produkter.

- Vi har nå en lang rekke av våre løsninger innen økonomi, regnskap, lønn, kundebehandling, samt fagsystemer for offentlig sektor, klare for Windows Server 2008. Det er selvsagt veldig hyggelig å få anerkjennelse for dette, men det viktigste for oss er å gi våre kunder løsninger som fungerer stabilt og trygt på alle plattformer, sier administrerende direktør i Visma Software, Bjørn Ingier.