• Visma Retail AS/

Visma Retail AS og Delfi Technologies A/S  har inngått partnerskap for levering av Delfi Breece System til Visma sine norske kunder.

Report this content

Breece løsningen består av elektroniske hylleforkanter og innovative softwaremoduler for design og styring av disse. Løsningen bidrar til å effektivisere driften, lagre og sikre konsistens mellom den prisen som er angitt på elektroniske hylleforkanter og kassepunktet.

En av de største fordelene med Breece System er at hele installasjonen og oppstartsprosessen kan finne sted i åpningstiden. Implementering tar kort tid, og krever ingen ombygging av butikken. Det er en sentralisert løsning som lar kunden gjøre viktige oppdateringer på kjedenivå samtidig som hver butikk er involvert. Det er også mulig for butikkene og gjøre sine egne endringer.

Med Breece System kan man integrere priser og produktinformasjon på elektroniske hylleforkanter med data fra kjeden eller butikkens eksisterende IT-systemer.

I Visma Retail ser vi frem til å implementere Delfi Breece system hos våre kunder.

"Visma Retail har inngått et partneravtale med Delfi . Kontrakten gir oss mulighet til å tilby våre kunder løsninger med neste generasjons fullgrafiske hylleforkanter. Med Delfi Breece Systemet er det raskt og enkelt å koble varer til de elektroniske hylleforkantene, og vedlikehold av systemet er også enkelt. Vårt mål er alltid å levere løsninger som bidrar til å skape verdi og øke effektiviteten til kjøpmannen og kjedene.
Vi er overbevist om at vi, sammen med Delfi , vil utvide vår produktportefølje med enda et verdiskapende produkt og ser frem til å jobbe med Delfi  med implementering av Breece System for våre kunder i Norge "

- Gaute Green-Stensrud, administrerende direktør, Visma Retail.

Breece System er fullgrafisk

Det betyr at du kan kombinere alt fra varetekst og bilder til strekkoder og logoer på de elektroniske hylleforkantene.

Det sparer butikkansatte for mye manuelt arbeid som det i dag brukes på tradisjonelle hylleforkanter av papir. I tillegg gir dette en miljøgevinst ved mindre bruk av print og papir.
På den måten blir det mer tid til salg og kundebehandling, som til slutt hjelper på butikkens og kjedens resultat.
Breece System er basert på trådløs teknologi, som betyr at det blir minimalt med forstyrrelser i butikkene. Hele løsningen installeres hurtig og enkelt, og alle hylleforkanter kan oppdateres samtidig uten å påvirke den eksisterende infrastruktur.

Om partneravtalen sier salgs- og markedssjef i Delfi Technologies A / S, Michael Jørgensen:

"Delfis løsning med Breece System og fullgrafiske elektroniske hylleforkanter er en sentralisert løsning som kan implementeres i en butikk på kort tid, samtidig som butikken opprettholder den daglige driften. Partnerkontrakten med Visma Retail danner et grunnlag for et spennende samarbeid for implementering av Breece System med Visma sine kunder i Norge. "

Markedssjef | Marketing Manager

Visma Retail AS

Mob: 47 97406740

Email: ivo.olstorn@visma.com

Visma Retail AS er den største totalleverandør av IT-løsninger til de ledende detaljhandelskjedene i Norden. Visma Retail tilbyr en komplett pakke med standard utvalg av varer og tjenester som er fullt integrert med utstyr og løsninger fra ledende produsenter. Som totalleverandør tar Visma Retail fullt ansvar for rådgivning, prosjektering, installasjoner, opplæring, support, teknisk service og IT-drift.
Gjennom
ulike nivåer av programmer og tjenester tilbyr Visma Retail kunder en strømlinjeformet og integrert prosess gjennom hele verdikjeden.

Kort sagt så gjør Visma Retail det enklere for butikkene å være effektive.

Se også www.visma.no/retail