Kunder av Vismas innkjøpssamarbeid mottar 3,3 millioner i kundebonus

Visma deler ut 3,3 millioner kroner i kundebonus til de største kundene av Vismas innkjøpssamarbeid, Visma Fordel Bedrift. – Kundene våre er svært viktige for oss og kundebonusen gir oss mulighet til å gi noe ekstra tilbake, sier Kenneth Løvold, Managing Director i Visma Mamut.

Visma Fordel Bedrift er et innkjøpssamarbeid hvor mer enn 13 000 kunder i Norden får tilgang til over 40 ferdigforhandlede innkjøpsavtaler hos markedets største leverandører innen reiser, kontorrekvisita, kontormaskiner, kontormøbler, strøm, drivstoff, bilhold og mye mer.

De siste årene har de største kundene av Visma Fordel Bedrift fått utbetalt kundebonus i hundretusenkronersklassen. – Hvor mye våre kunder mottar i bonus avhenger av hvilken produktpakke de har kjøpt hos oss, hvilke leverandører de benytter og volum på deres innkjøp, forteller Løvold. – For enkelte av våre kunder betyr dette at de får utbetalt en kundebonus som overgår den årsavgiften de belastes av oss.

Utbetaling av kundebonus kommer på toppen av de rabattene kundene får ved å benytte Vismas innkjøpsavtaler. – Dette er virkelige penger og ikke fiktive bonuspoeng, og våre kunder får dette utbetalt på konto eller avregnet mot fremtidig årsavgift. Det velger de selv, avslutter han.

Les mer om Visma Fordel Bedrift

For mer informasjon, kontakt:
Kennet Løvold, Managing Director Visma Mamut AS, +47 997 07 670, kenneth.lovold@visma.com

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 340 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 330 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har 5 600 ansatte og hadde i 2013 en omsetning på NOK  6 500 mill. Se visma.no og visma.com

Sitater

Utbetaling av kundebonus kommer på toppen av de rabattene kundene får ved å benytte våre innkjøpsavtaler.
Kennet Løvold