Kunder av Vismas innkjøpssamarbeid mottar 3 millioner i kundebonus

Visma deler ut 3 millioner i kundebonus til kunder av Vismas innkjøpssamarbeid.

Visma Innkjøpssamarbeid driftes av Visma Advantage AS. Gjennom innkjøpssamarbeidet får kundene tilgang til over 40 fremforhandlede innkjøpsavtaler hos markedets ledende leverandører innen reise, kontorrekvisita, IT, kontormaskiner, forsikring, kontormøbler, strøm, drivstoff, bilhold og mye mer.

- I en tid som har vært preget av usikkerhet for mange bedrifter er det ekstra hyggelig å kunne dele ut årets kundebonus på 3 millioner til våre kunder. Vi forhandler frem avtaler på vegne av store volumer som sikrer kundene våre unike betingelser. En av disse fordelene er kundebonusen, som utbetales basert på innkjøpsvolumet kundene har hos våre leverandører, sier Joachim Thoner, Administrerende Direktør i Visma Advantage AS.

Utbetaling av kundebonus kommer på toppen av de rabattene kundene får ved å benytte seg av Visma sine innkjøpsavtaler. Hvor mye hver enkelt kunde mottar i bonus avhenger av hvilken produktpakke de har, hvilke leverandører de benytter og volum på innkjøpene.

– For enkelte av våre kunder betyr dette at de får utbetalt en kundebonus som langt overgår den årsavgiften de betaler til oss, avslutter Thoner.

Om Visma Advantage AS

Visma sitt innkjøpssamarbeid driftes av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av alle medlemsbedriftene og et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner. Dette sikrer unike stordriftsfordeler hos noen av landets ledende leverandører.

Les mer om Visma Innkjøpssamarbeid her