• Visma/

Visma kjøper EasyCruit fra Lumesse og styrker sin posisjon innen skybaserte rekrutteringsløsninger

Visma utvider sin virksomhet og styrker sin skybaserte programvareportefølje gjennom oppkjøpet av EasyCruit fra Lumesse.

- Lumesse har sett etter en kjøper som kan fortsette å utvikle EasyCruit internasjonalt og vi er veldig fornøyd med oppkjøpet. Vi tror oppkjøpet styrker vår konkurransekraft og evnen til å øke verdien for nye og eksisterende EasyCruit kunder, samtidig som det muliggjør at Lumesse fokuserer på sin kjernevirksomhet, sier Didier Bench, styreformann i Luemesse.

- EasyCruit er et utmerket tilskudd til Vismas nåværende skybaserte HRM-portefølje og gjør oss til en sterkere leverandør av programvareløsninger innen rekruttering. Oppkjøpet styrker Vismas posisjon i markedet og gir ytterligere kapasitet til å forbedre tjenestetilbudet til eksisterende og nye kunder. Vi ser frem til å skape verdi og vekst sammen, sier Jan Ivar Borgersen, administrerende direktør i Visma Enterprise Solutions.

For mer informasjon, vennligst kontakt
Jan Ivar Borgersen, administrerende direktør i Visma Enterprise Solutions: + 47 905 48 745
Didier Bench, styreformann i Lumesse: +44 (0) 1582 817209

Om Lumesse

Lumesse leverer talent-løsninger til mer enn 2400 organisasjon i over 70 land. Det gjør organisasjonene i stand til å engasjere og skape de beste talentene i et stadig skiftende og krevende globalt miljø. Med Luemesses unike og svært tilpasningsdyktige talent-løsninger er kundene godt forberedt på den raske utviklingen av nye teknologier og endringer av forretningsforhold, samtidig som de møter alle virksomhetsbehov lokalt og globalt. For ytterligere informasjon se www.lumesse.com.