Visma tatt opp som medlem av MSI Global Alliance

Fra 1. september 2016 er Visma Advokater medlem av MSI Global Alliance, et av verdens største nettverk av uavhengige advokat-, revisjons-, og regnskapsbyråer.

- At Visma Advokater har solid kompetanse og er til stede i de største byene i Norge har vært viktige faktorer for å ta opp Visma Advokater som nytt medlem i MSI Global Alliance, sier Tim Wilson, CEO i MSI Global Alliance. Wilson er trygg på at berørte kunder og øvrige medlemmer av MSI Global Alliance vil ha gjensidig glede av at Norge nå er representert i nettverket.

MSI Global Alliance er representert i over 100 land gjennom mer enn 250 medlemsbedrifter.

- Medlemskapet gir våre kunder med internasjonal virksomhet et konkurransefortrinn ved at de vil få lett tilgang til høyt kvalifiserte advokater og rådgivere i de fleste aktuelle land. Medlemmene av MSI Global Alliance er forpliktet til å gi høy prioritet og tilby gode vilkår til kundene av andre MSI Global Alliance medlemmer, sier Christian Fredrik Magnus, daglig leder i Visma Advokater.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Christian Fredrik Magnus, daglig leder i Visma Advokater, 98206474, christian.fredrik.magnus@visma.no