Flere lavprisbilletter hos Widerøe

Widerøe øker lavpristilbudet i sommer, og legger ut mer enn 50.000 billigbilletter bare i juli. Salget starter allerede 23. april.

– Vi vet at juli er feriemåneden fremfor noen i Norge, og derfor vil vi gjøre det lettere for folk å besøke slekt og venner akkurat når det passer dem best, sier produktsjef i Widerøe, Siw Børli. Om et par dager åpner altså Widerøe salget for sommersesongen, med lavprisbilletter til i alt 39 destinasjoner i Norge og utlandet. I tillegg gjentar Widerøe suksessen med Norge Rundt-billetten, som gir mulighet til å reise ubegrenset hvor du vil i Norge i 14 dager, for bare rundt 3.990 kroner. Du kan også velge kun én sone for 2.690 kroner, eller to soner for 3.390 kroner. Sonegrensene går ved Trondheim og Tromsø. Julitilbudet denne gang innebærer at du får en tur-returreise for bare 749 kroner, inkludert skatter og avgifter på alle direkteruter innenlands. På utenriksrutene vil tilsvarende billett koste 1049 kroner. Salgsperioden er 14 dager, fra 23. april til og med 7. mai. Utenom sommermåneden juli tilbyr selskapet sine faste lave priser, som kan bestilles på wideroe.no eller hos reisebyråene. Widerøe gjentar også suksessen fra i fjor sommer og setter opp egne sommerruter til Gotland og Shetland direkte fra Oslo. Denne gang utvides reiseperioden med flere uker, samt at det blir egen ruten mellom Sandefjord -Gotland.