Vinterferiekupp: Fly to, betal for én

(Bodø 11. januar). Onsdag 11. januar starter Widerøe med en 2 for 1 kampanje. Widerøe legger ut over 150.000 billigbilletter, og tilbudet gjelder for to personer på alle direkteruter i inn- og utland.

Salget varer i 10 dager og siste salgsdato er 21. januar 2006. Reiseperioden er fra 25. januar t.o.m. 19. mars 2006, og det er ekstra gledelig i år at perioden også innbefatter både vinterferieuken og Valentine 14. februar, forteller informasjonsdirektør Richard Kongsteien i Widerøe. Bestill billetter for familien på fire og betale for halvparten, eller ta med kjæresten på en hyggelig reise og betal bare for én. Billettene kan bestilles i alle salgskanaler (www.wideroe.no, 810 01 200 og hos Reisebyrå). Innenlands er prisen for to personer 1198,- tur/retur og utenlands 1498,- tur/retur. Bakgrunn for tilbudet er at selskapet har en del ledig kapasitet i januar, februar og mars. Derfor vil Widerøe sine reisende en sjanse til å reise ekstra billig til alle 40 destinasjoner i perioden. - Vi forventer at billettene forsvinner fort, så det gjelder å være ute i god tid om du ønsker å sikre deg billetter til de beste avgangene, forteller Kongsteien. Billigbillettene, som gjelder på alle Widerøes direkteruter, kommer i tillegg til selskapets regulære lavpristilbud. Billettene gjelder kun tur/retur reiser og i tillegg må minimum to personer reise sammen.