Widerøe først i Europa med PSP-underholdning om bord

(Bodø 18/11-2005) Mens flyet flyr kan du kjøre bil. Widerøe blir første flyselskap i Europa som lanserer PlayStation Portable – PSP om bord i flyene sine. Nå kan du fordrive reisetiden som racerkjører eller superhelt.

PSP ble lansert 1. september, og er banebrytende innen håndholdt underholdning, med uendelig mange muligheter. Nå blir den tilgjengelig for spilleglade Widerøe-kunder fra 1. desember. - Store mengder PlayStation Portable-spill og filmer under utvikling og produksjon, dette lover godt for aktivisering om bord i Widerøe-flyene, forteller markedssjef i Widerøe, Trude Erlandsen. Konsollen leies ut til de reisende på ruter som tar mer enn en time med Widerøe. Det er mulig å linke maskinen sammen, slik at flere reisende kan spille med og mot hverandre på turen. Blir du hektet kan du kjøpe For de som ikke har fått nok etter en time eller to om bord i Widerøes fly kan også få kjøpt PSP om bord. Den sylskarpe 4,3 tommers LCD-skjermen i 16:9 bredskjermformat gir deg underholdning av topp kvalitet også utenfor flykabinen. PSP’en du kjøper om bord har en mengde muligheter, se film, hør på musikk, spille, surfe på nettet eller se på fotografiene dine, alt i en og samme pakke.