Wilo Nordic har ansatt ny Area Manager

Jesper Kristensson tar over funksjonen som Area Manager i Norden og Baltikum, med oppstart den 11. April 2016.

Jesper Kristensson vil ha ansvaret for markedene i Danmark, Finland, Norge, Sverige og de Baltiske landene. Samtidig vil Jesper Kristensson også være Managing Director for Wilo Nordic AB. Han vil være lokalisert i Stockholm samt Växjö i Sverige.

Tidligere har Jesper Kristensson hatt ansvaret som Product Responsible Unit Manager, hos Machine Safety hos ABB AB i Sverige.

Vi ønsker Jesper Kristensson masse suksess i sin nye rolle og vil gi han all vår støtte.

For ytterligere informasjon kontakt:

WILO SE
Marc Stiebing
Tel: +46 706 21 02 22
E-mail: marc.stiebing@wilo.com

For spørgsmål kontakt:

Svein Nilsen
Salgsdirektør – Country Sales Manager Norway

WILO Nordic
Stålfjæra 15, NO-0975 Oslo
Pb. 38 Kalbakken, NO-0901 Oslo

T  47 22 80 45 70
F  47 22 80 45 90
M  47 90 06 91 31
svein.nilsen@wilo.no
www.wilo.no

WILO Nordic er et datterselskap av den tyske pumpeprodusenten WILO SE. WILO SE er en ledende produsent av pumper og pumpesystemer innen varme, kjøle og klimateknikk, vannforsyning og håndtering av spill- og avløpsvann. Foretaket ble grunnlagt i 1872 av Louis Opländer, og er representert i mer enn 70 land i Europa, Amerika, Asia og Afrika og sysselsetter 7000 medarbeidere på verdensbasis. I 2012 utgjorde omsetningen 1.187,7 mill. Euro. I Norge har selskapet 16 medarbeidere og holder til i moderne lokaler på Kalbakken i Oslo.

Tags: