Wilo Pumpebytte –Effektiv og brukervennlig pumpebytteprogram fra Wilo

Med erstatningsprogrammet Wilo-Pumpebytte vil du raskt og enkelt finne erstatningspumpe innenfor segmenter som sirkulasjon, trykkøkning, borrehull og avløp.

Med nesten 6000 pumper i databasen, fordelt på de vanligste leverandørene, er Wilo-Pumpebytte det mest komplette pumpebytteprogrammet på markedet. I tillegg til informasjon om erstatningspumpe så vil du også få opplysning om erstatningstilbehør og installasjonstips. Programmet har også utskrift og e-post funksjon for erstatningsskjema. Vil du vite mer om aktuell erstatningspumpe, så finnes det direktelink til Wilo-Online katalog.

For spørsmål, kontakt:

Asmund Nyberg

WILO Nordic
Stålfjæra 15, NO-0975 Oslo
Pb. 38 Kalbakken, NO-0901 Oslo

T  47 22 80 45 82
M  47 941 44 188
asmund.nyberg@wilo.no
www.wilo.no

WILO Nordic er et datterselskap av den tyske pumpeprodusenten WILO SE. WILO SE er en ledende produsent av pumper og pumpesystemer innen varme, kjøle og klimateknikk, vannforsyning og håndtering av spill- og avløpsvann. Foretaket ble grunnlagt i 1872 av Louis Opländer, og er representert i mer enn 70 land i Europa, Amerika, Asia og Afrika og sysselsetter 7000 medarbeidere på verdensbasis. I 2012 utgjorde omsetningen 1.187,7 mill. Euro. I Norge har selskapet 16 medarbeidere og holder til i moderne lokaler på Kalbakken i Oslo.

Tags: