You med 40 prosent vekst i år

Report this content

You med 40 prosent vekst i år (Oslo 3. november 2003) Mobiltelefonselskapet You Communication har hatt en kundevekst på 40 prosent i inneværende år, og hadde ved utgangen av september passert 25 000 kunder. Samtidig er tidligere års underskudd snudd til en overskudd på 4,2 millioner pr utgangen av september. - Fremtidsutsiktene for You har aldri vært lysere. På tross av statdig tøffere konkuranse lykkes vi svært godt med både kunderekruttering og inntjening, sier Helge Knutsen, styreformann i You. En rekke nye, spennende tjenester og produkter er på vei ut i markedet. Etterat You for noen uker siden senket prisen på SMS-meldinger til 29 øre, har interessen for You sine produkter økt betydelig i markedet. - Dette synes vi er morsomt. Vi har allerede gjennomført omfattende kostnadskutt. Kostnadene skal videre ned, samtidig som vi benytter alle våre ressurser til å rekruttere nye kunder. Vi tjener nå penger fra dag en p alle våre nye kunder, sier Knutsen. I tiden fremover kommer han selv, sammen med styret i selskapet, til å bruke mer av sine ressurser enn tidligere på selskapet. - Siste tidens media-interesse får vi ta som et tegn på at vi lykkes i vår strategi med å redusere prisene på mobiltelefoni til vanlige folk. Det er klart at dette faller andre aktører tungt for brystet, men vi har mer å g på, sier Knutsen. *** For ytterligere informasjon: Helge Knutsen tlf 911 90 980 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/03/20031103BIT00970/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/03/20031103BIT00970/wkr0002.pdf