Favoritten Zekler 36 tolkes i midlertidig kolleksjon

Nå slipper Zekler en limited edition-kolleksjon av fjorårets suksess Zekler 36. Vernebriller som bare veier 16 gram. Den nye kolleksjonen består av seks verne- og solbriller med de samme etterspurte egenskapene som originalen, men der det er lagt ekstra vekt på utseendet i form av farger og struktur. Blant nyhetene finnes både klassiske mønster som Tortoise og stilrene briller med fargeglade detaljer.

I fjor ble de 16 gram lette vernebrillene Zekler 36 lansert. Brillene ble til ut ifra forståelsen av at komfort og design er grunnleggende for å få flere i bransjen til faktisk å beskytte seg på jobben. Brillene ble raskt en favoritt blant bygnings- og industriarbeidere. Nå lanserer Zekler en limited edition-versjon av Zekler 36.

– Med Zekler 36 identifiserte vi at vekt, passform og utseende er avgjørende faktorer for bruken. Nå tar vi brillene et skritt videre og lanserer en kolleksjon som vi håper kan appellere til alle som ønsker det lille ekstra, uansett om de er på jakt etter en mer luksuspreget følelse, morsommere struktur eller mer farge, sier Ulrika Calzon, produkt- og sortimentsutvikler hos Zekler.

Nyhetene kommer i begrenset antall

Den nye kolleksjonen består av seks par vernebriller, med samme form og design som originalen. Samtlige briller i kolleksjonen har UV-beskyttelse og fungerer perfekt som solbriller på solrike dager. Brillene kommer bare i et begrenset antall.

Brillene fås i følgende modeller: Carbon – en svart/grå modell med flettet overflate, Tortoise – Zeklers tolkning av det klassiske skilpaddemønsteret, Steel – i stilrent grått med blank overflate. Blant nyhetene finner vi også Orange, Yellow og White – samtlige ensfargede innfatninger med en sporty følelse.

En fantastisk brille til under 100,-. Du finner forhandlere på www.zekler.com

Mer informasjon fås ved å kontakte:
Ulrika Calzon, produkt- og sortimentsutvikler hos Zekler
E-post: Ulrika.Calzon@skydda.se. Telefon: +46 10 454 73 05

Om Zekler
Zekler utvikler hørselsvern, øyevern og åndedrettsvern for brukere i bygg- og industrisektoren. Vi gjør det lett for brukeren å være riktig beskyttet via en produktutvikling som ikke bare fokuserer på høyt beskyttelsesnivå, men også brukervennlighet, komfort og god design. Valget av produkt skal også være så enkelt som mulig, både på nettet og i butikken. Zekler selges og markedsføres av Skydda Protecting People Europe AB, Nordens ledende leverandør av personlig verneutstyr for profesjonelle brukere.