Zleeping Hotels tilbyr Facebook medlemmer over hele verden eksklusive gratis opphold.

Som en fremtredende organisasjon i hotellsektoren, Zleeping Hotels, et datterselskap av Braganza konsernet, tilbyr alle Facebook medlemmer i verden kontinuerlig mulighet til et gratis opphold på noen av selskapets 1500 destinasjoner. Alt du trenger å gjøre for å vinne er å laste opp dine beste feriebilder og be vennene dine om å stemme på det.

Guest of Honor prosjektet er enda et skritt i Zleeping Hotels satsing i å involvere gjester i å kommunisere, vurdere og utveksle informasjon, alt med det formål å bli nummer en distributør i hotellsektoren som leverer høyeste kvalitet.

Guest of Honors utnevnte person vil dele sine erfaringer i løpet av oppholdet i form av bilder og tekst. Dette materialet blir publisert i sosiale medier, for å gjøre det mulig for andre å nyte Guest of Honor’s eventyret. Med andre ord, rapportene fra de ulike Guests of Honor utgjør sanne vurderinger og evalueringer fra virkelige turister/reisende: En gang i måneden eller oftere utnevner vi ny Guests of Honor med nye destinasjoner hver måned. Hvert opphold inkluderer bed & breakfast for 2 voksne.

Guest of Honor er et skritt nӕrmere Zleeping Hotels visjon om å klare å utvikle seg sammen med gjestene og nå målene om å bli det beste alternativet, tilby den beste kvaliteten i hotellsektoren. Våre gjester har mulighet til å gjennomgå resortene og hotellene, samt dele sine erfaringer og nyte kommentarer. Dessuten, er det letl som en gjest å finne inspirasjon om hva andre gjester har notert og rapportert. Det er masse plass for kommunikasjon og informasjonsutveksling på bestillings portalen, samt på våre nasjonale sider på Facebook og andre sosiale medieplattformer. Vi tror at Guest of Honor konseptet er et fantastisk showerom  for å demonstrere vår gjennomsiktighet sier Eva Karlsson, informasjonssjef i Zleeping Hotels.

Destination Plan:

3 rom i Madeira på Suite Hotel Jardins d Ajuda (Søk nå!)
3-10 mars. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Suite Hotel Jardin d Ajuda Madeira
4**** Suite Hotel Jardins d Ajuda ligger 300 m fra havet og 3 km fra sentrum av Funchal.

1 rom i Marmaris på Pineta Park Delux (Søk nå!)
21-25 mars. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Pineta Park Marmaris
Pineta Park Delux ligger nӕr stranden, med et romslig bassengområde.

1 rom i Roma på  Adriatic Hotel. Flere datoer (Søk nå!)
02-04 mars. Bed & Breakfast for 2 voksne.
09-11 mars. Bed & Breakfast for 2 voksne.
16-18 mars. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Adriatic Hotel Roma
Adriatic Hotel ligger midt i hjertet av “Den evige by”, bare tre kvartaler fra Vatikanet.

1 rom i Roma på Claridge Hotel (Søk nå!)
14-16 april. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Claridge
Claridge Hotel ligger i sentrum av byen i et boligområde og elegant distrikt. Dette hotellet skal bli Hilton Garden Inn Rome Claridge fra 31. mars 2012)

May

1 rom på Mallorca på Marina Luz (Søk nå!)
9-13 mai. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Marina Luz
Marina Luz er et hotell kun for voksne – minimumsalder 16 år – beliggende i Can Pastilla nӕr stranden og bare 2 km fra den internasjonale flyplassen.

1 rom i Roma på Claridge Hotel (Søk nå!)
25-27 mai. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Claridge
Claridge Hotel ligger i sentrum av byen i et boligområde og elegant distrikt. Hotellet skal bli Hilton Garden Inn Rome Claridge fra 31.mars 2012)

June

1 rom i Roma på Claridge Hotel (Søk nå!)
22-24 juni. Bed & Breakfast for 2 voksne.

Claridge
Claridge Hotel ligger i sentrum av byen i et boligområde og elegant distrikt. Hotellet skal bli fra 31.mars 2012)

Fakta om zleepinghotels.com

• Tilbyr mer enn 30,000 hoteller til bestilling i mer enn 1500 destinasjoner i over 120 land.

• Reisefellesskap med en personlig profil inkludert muligheten til å tilpasse innholdet i henhold til individuelle preferanser.

• Tilbyr en kraftig og personlig tilpasset søkefunkjson med mulighet til å filtrere, kategorisere og sortere søket ditt etter dine egne spesifikasjoner.

• Inkluderer funksjonen ZleepAdvisor hvor gjestene gjennomgår oppholdene og finner inspirasjon til nye opplevelser i rapportene fra andre gjester om hotell og destinasjoner.

• Tilbyr god plass for kommunikasjon og dialog gjennom en omfattende tilstedevӕrelse i sosiale medier.

• Tilbyr gjesten mulighet for – gjennom aktivitet og tilstedevӕrelse på zleepinghotels.com – tjene Zleeping Dollars, en valuta som kan brukes for å redusere prisen på dine bestillinger.

• 24 timers webstøtte.

• Tilbyr unik service, Total – Avbestillingsbeskyttelse, en omfattende avbestillingsforsikring fra € 10/voksen.

Eva Karlsson, Informasjonssjef, eva.karlsson@zleepinghotels.comTel 47 21543214

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • E-mail info@zleepinghotels.com www.zleepinghotels.no • www.facebook.com/zleepinghotels.no •  www.twitter.com/zleeping_no