DI Tommi Miettinen Granlund Kuopio Oy:n toimitusjohtajaksi

DI Tommi Miettinen on nimitetty Granlund Kuopio Oy:n toimitusjohtajaksi 1.4.2018 alkaen nykyisen toimitusjohtajan Jukka Vasaran siirtyessä Helsinkiin Granlund Oy:n varatoimitusjohtajaksi, vastuualueena Granlund-konsernin sairaalaliiketoiminnan johtaminen.

Tommi Miettinen on toiminut Granlund Kuopio Oy:n palveluksessa eri tehtävissä vuodesta 2005 lähtien, viimeksi TATE-osaston johtajana.

”Tommi on viime vuosina vastannut useista tärkeistä asiakkuuksistamme sekä toiminut johtavana suunnittelijana puhdastilaprojekteissamme. Tommin johdolla Granlund Kuopio Oy vahvistaa asemaansa Itä-Suomen johtavana talotekniikkasuunnittelutoimistona sekä valtakunnallisena puhdastilaosaajana”, Jukka Vasara kertoo.

Granlundin Kuopion aluetoimisto aloitti toimintansa jo vuonna 1969 ja osakeyhtiö perustettiin 31.12.1991. Tämän jälkeen Granlund Kuopio Oy on kasvanut pienestä LVI-suunnittelutoimistosta lähes 60 asiantuntijaa työllistäväksi talotekniikkaan, puhdastilasuunnitteluun, puhtaudenhallintaan ja kiinteistöjen ylläpitoon keskittyväksi asiantuntijaorganisaatioksi, jolla on tytäryhtiö Joensuussa ja aluetoimisto Savonlinnassa.

Tommi Miettinen korostaa sekä henkilökunnan osaamisen kehittämistä että hyvän asiakastyön merkitystä hankkeiden menestyksekkäässä läpiviennissä.

”Itä-Suomen alueella rakentaminen on vilkasta ja useita mielenkiintoisia hankkeita on tulossa. Meillä on paljon annettavaa asiakkaillemme myös jatkossa, varsinkin energiakonsultoinnissa on vielä valtavasti tekemistä ja siinä osaamistamme kaivataan. Henkilökuntamme on avainasemassa asiakastyytyväisyyden rakentamisessa ja osaamisemme onkin karttunut vahvaksi vaativissa hankkeissa. Meillä on laaja palveluvalikoima, jota tulemme kehittämään edelleen asiakkaidemme hyväksi."

Tommi Miettinen
tommi.miettinen@granlund.fi

Jukka Vasara
jukka.vasara@granlund.fi

DI Tommi Miettinen on nimitetty Granlund Kuopio Oy:n toimitusjohtajaksi 1.4.2018 alkaen.
Nykyinen toimitusjohtaja Jukka Vasaran siirtyy Helsinkiin Granlund Oy:n varatoimitusjohtajaksi, vastuualueena Granlund-konsernin sairaalaliiketoiminnan johtaminen.

”Tommi on viime vuosina vastannut useista tärkeistä asiakkuuksistamme sekä toiminut johtavana suunnittelijana puhdastilaprojekteissamme. Tommin johdolla Granlund Kuopio Oy vahvistaa asemaansa Itä-Suomen johtavana talotekniikkasuunnittelutoimistona sekä valtakunnallisena puhdastilaosaajana.
Varatoimitusjohtaja (1.4.2018) Jukka Vasara, Granlund Oy
Toimitusjohtaja (1.4.2018) Tommi Miettinen, Granlund Kuopio Oy