Adapteo kåret som eliteleverandør til det offentlige

Adapteo har i 2020 været blandt de største leverandører til den offentlige sektor, og er derfor blevet kåret som eliteleverandør.

Certificeringen som eliteleverandør gives til de leverandører, der har været blandt de 1% største leverandører til den offentlige sektor. Dermed har Adapteo placeret sig i eliten af leverandører.

- Adapteo A/S var største leverandør til den offentlige sektor i branchen ’Udlejning og leasing af materiel’ i 2020. Med en samlet fakturasum til det offentlige på 87.263.271 kr. var de 51% større end nærmeste konkurrent; en præstation, der påkalder sig al ære og respekt, meddeler Mercell Danmark A/S.

Hos Adapteo er vi stolte over og glade for, at vi via vores samarbejde med kommunerne kan bidrage til det danske samfund. Samtidig oplever vi det som en stor anerkendelse af, at vi er i stand til at levere vores produkter og services i en størrelsesorden, der placerer os i top 1 %.

- Det glæder mig at vi kan kalde os certificeret eliteleverandør til det offentlige, det er noget, vi kan være rigtig stolte af, udtaler administrerende direktør, Henrik Rydiander og uddyber:

- Vi har gennem mange år været leverandør til stat, region, kommuner og andre offentlige virksomheder indenfor levering af fleksible og bæredygtige bygninger. Derfor vil jeg gerne sige stort tak til kommunerne for det gode samarbejde, der hele tiden bliver stærkere. Derudover vil jeg gerne takke alle medarbejdere og samarbejdspartnere, der hver dag yder en stor indsats for at vi kan lykkes med vores mission om at opfylde alle vores kunders byggebehov, uanset om de søger en midlertidig eller permanent løsning, siger Henrik Rydiander.

Med anerkendelsen følger også et eliteleverandør-badge.

Læs mere om rangering og se ranglisten her: https://rangliste.udbudsvagten.dk

Adapteo Danmark har 25 medarbejdere fordelt på 2 salgskontorer og lagerlokationer. Adapteo Danmark er en del af Adapteo Group. Adapteo Group er noteret på Nasdaq Stockholm og opererer i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland og Holland. I 2020 var Adapteo Groups nettoomsætning 231 millioner euro.