Vokseværket fortsætter hos førende pavillonleverandør

Report this content

Adapteo styrker organisationen med tilgangen af flere nye medarbejdere, der skal ruste pavillonleverandøren til et begivenhedsrigt 2022. Herunder har både salgs- og projektafdelingen fået tilført nye kræfter.

Med en række nyansættelser rundt i landet opskalerer Adapteo. Udover at salgsorganisationen i både øst og vest styrkes med tilgangen af to projektkonsulenter, forstærkes projektteamet med ansættelsen af en Project Manager i vest.

Dermed fortsætter væksten hos den markedsledende leverandør af fleksible pavillonløsninger. De nye medarbejdere skal bidrage til at understøtte den store efterspørgsel på fleksibelt byggeri, fortæller Claus Haastrup, der er Head of Sales hos Adapteo:

- Vi har godt gang i hjulene og sætter en ære i at træde til og hjælpe vores kunder med at få enderne til at mødes takket være vores tilpasningsdygtige løsninger. Derfor er vi meget glade for at byde velkommen til nye dygtige kollegaer, der med forskellige forcer og knowhow skal bidrage til at sikre leverancer af høj kvalitet til vores kunder rundt i hele landet.

Stor erfaring med skoler og daginstitutioner

Herunder er der budt velkommen til en håndfuld tidligere Ajos-medarbejdere i kølvandet på opkøbet af virksomheden ved årsskiftet. I forbindelse med integrationen af de to virksomheder har Adapteo blandt andet taget godt imod Thomas Olsen (52), der er tiltrådt som projektkonsulent.

Med tilknytning til hovedkontoret i Greve skal han bringe sin erfaring med skoler og daginstitutioner i spil med Københavns kommune som fokusområde. Den nye projektkonsulent, der har været i branchen i 20 år, finder særligt tempoet og omskifteligheden i forhold til pavillon-området tiltalende:

- Udover at det er fedt at være en del af en virksomhed, der opererer i hele Norden, har jeg set frem til at komme ind i en rendyrket pavillonvirksomhed. Det er en spændende branche, hvor man aldrig ved, hvad dagen bringer. Derfor er jeg glad for at skulle hjælpe kunderne med at træffe hurtige beslutninger for at finde de bedst mulige løsninger, fortæller Thomas Olsen, der til daglig bor i Hillerød med ægtefællen, mens de tre voksne børn er fløjet fra reden.

Indsatsen øges i det fynske og sønderjyske

Dertil øger pavillonleverandøren indsatsen på Fyn og i Sønderjylland med ansættelsen af Søren Kargo Hvid (49) i rollen som projektkonsulent.

Det er ikke fjernt for ham at skulle beskæftige sig med fleksible pavillonløsninger, da han i mange år har beskæftiget sig med salg i forskellige afkroge af byggebranchen. Blandt andet kommer erfaringen som konsulent hos et køkkenfirma på banen:

- Jeg er vant til at tilpasse indretningsløsninger og glæder mig til at bruge min erfaring med at fange nuancer og behov hos Adapteos kunder. Det er givende at få lov til at arbejde med en topprofessionel virksomhed med et stort engagement og fællesskab. Jeg ser frem til at understøtte en bred vifte af projekter i både kommunalt og privat regi.

Sådan lyder det fra Søren Kargo Hvid, der oprindeligt er uddannet tømrer og snedker. Han bor med ægtefællen og en hjemmeboende søn i Jelling, da de to ældste børn er flyttet ud.

Effektive sager og tilfredse kunder

Simon Lahn Christensen (41), der for nyligt er tiltrådt som Project Manager i en nyoprettet stilling i vest, står klar til at overtage sagerne fra virksomhedens projektkonsulenter og få dem kørt i mål:

- Jeg er glad for at være med på holdet og glæder mig til at lære både kunder og Adapteos løsninger meget bedre at kende. Målet er naturligvis en masse tilfredse kunder, der får gennemført deres sager på en smidig og effektiv måde, fortæller han.

Til daglig bor Simon Lahn Christensen i Ry med ægtefællen og de tre børn.

Fra Mathias Foxmar Christiansen, der som Head of Projects står i spidsen for virksomhedens projektafdeling, lyder det afrundende:

- Det er naturligvis afgørende, at vores kunder bliver mødt af et erfarent og professionelt team, der kører sagerne i mål hurtigt, effektivt og med et højt serviceniveau. Derfor er jeg glad for at byde velkommen til Simon, der skal bidrage til at styrke vores projektafdeling i den vestlige del af landet.

For yderligere information, kontakt:
Claus Haastrup | Head of Sales, Adapteo
+45 7090 9040 |
claus.haastrup@adapteo.dk

For yderligere materiale og koordinering af interviews, kontakt:
Helle Hessel | Kommunikationsrådgiver, Perfekta PR
+45 3152 5542 |
helle@perfektapr.dk

Adapteo er den førende partner indenfor fleksible bygninger i Nordeuropa. Vi udvikler, bygger, udlejer og sælger fleksible bygninger til skoler, daginstitutioner, pleje-og sundhedscentre, kontorer og boliger. Med vores modulære og cirkulære byggeløsninger kan vores kunder bygge om, genbruge, skalere op eller ned alt efter behov. Vores modulære løsninger lejes ud igen og igen,hvilket skaber et minimum forbrug af materialer samt bidrager til en cirkulær økonomi. Det er sådan, vi bygger tilpasningsdygtige og bæredygtige samfund.

Adapteo har en bygningsportefølje på 1,3 millioner kvadratmeter og opererer i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Holland og Litauen. Størstedelen af omsætningen generes af lejekontrakter fra den offentlige sektor.

www.adapteo.dk