• Boozt/

Boozt.com bliver samarbejdspartner og officiel leverandør af formelt tøj til det danske herrelandshold i fodbold for yderligere at styrke sportsprofilen samt relationen til hjemmemarkedet.

Som nordisk retailer har vi en ambition om at blive det foretrukne valg for den nordiske forbruger i vores kategorier. Det er 8 år siden Boozt.com blev lanceret i Danmark og vi er i dag stolte af at indgå i et samarbejde med det danske herrelandshold i fodbold og blive ”En Del af Noget Større”. Sammen med alle danskere ser vi frem til at støtte holdet på deres vej til at kvalificere sig til europamesterskaberne på hjemmebane i 2020. Og vi vil sikre at spillerne også er godt klædt på uden for banen i samarbejde med vores gode partner Les Deux, et ungt og succesfuldt dansk modemærke.

Landsholdet samler Danmark på tværs af køn og alder og med København som en af værtsbyerne ved europamesterskaberne i 2020, er der en unik mulighed for folkefest i forbindelse med kvalifikationen der kan kulminere i en mindeværdig sommer i 2020. Vi er begejstrede for at være med på denne rejse, og for at vise vores kunder at vi er dedikerede til aktiviteter der bringer folk tættere sammen.

Partnerskabet mellem Boozt.com og DBU er et vigtigt skridt på vores rejse for at øge opmærksomheden om vores sportskategori, der i løbet af 2019 udvides med fodbold. Vi arbejder dedikeret på at blive en fantastisk sportsbutik for alle sportsinteresserede i Norden. Kategorien består nu af mere end 100 brands, både traditionelle powerbrands samt mere nicheprægede eller nyere brands, som ofte kan være vanskelige at finde i en fysisk butik.

I samarbejde med Les Deux har vi skræddersyet en moderne kollektion til landsholdet, der vil være eksklusivt tilgængelig for alle vores kunder på Boozt.com. De første varianter kan findes på boozt.com fra i dag.

Kontakt for yderligere information:

Hermann Haraldsson / Group CEO / Tlf.: +45 20 94 03 95 / E-mail: heha@boozt.com

Anders Enevoldsen / Head of IR & Corporate Comm. / Tlf.: +45 53 50 14 53 / E-mail: anen@boozt.com

Informationen blev udsendt til offentliggørelse via ovenstående kontaktperson kl. 08.00 den 7 juni 2019.

Boozt er en førende og hastigt voksende teknologivirksomhed, der sælger modetøj online. Boozt omsatte for 2,8 mia. kr. i 2018. Boozt tilbyder sine kunder et moderne udvalg af modemærker, der er relevante for en bred vifte af livsstilsorienterede kunder, hovedsageligt via Boozt.com. Virksomheden er fokuseret på at bruge avanceret, internt udviklet teknologi til at levere den bedst mulige kundeoplevelse. Udover Boozt.com driver firmaet også webshoppen Booztlet.com og detailbutikkerne Booztlet og Beauty af Boozt i Danmark. For mere information, besøg www.booztfashion.com.

Tags: