• Boozt/

Boozt.com lancerer ”Boozt collabs” – en ny eksklusiv kategori med nordiske topbrands

Boozt.com cementerer sin position som ledende aktør på det nordiske e-handelsmarked, ved at lancere en ny kategori for eksklusive samarbejder med over 40 af Nordens topbrands. Satsningen går under navnet Boozt collabs og indebærer, at Boozt.com eksklusivt sælger unikke styles, designet til Boozt.com.

”Boozt collabs er en mulighed for at udvide samarbejdet med nogle af vores bedst sælgende brands og samtidig kunne tilbyde vores kunder et eksklusivt udvalg af skræddersyede styles, designet efter hvad vi ser markedet efterspørger. Det handler om at drage fordel af den viden, vi har om vores kunder og forvandle det til en unik shoppingoplevelse”, siger Peter G. Jørgensen, Chief Commercial Officer hos Boozt.com.

I løbet af efteråret 2019 vil Boozt.com præsentere en række unikke samarbejder med nordiske fashion brands under navnet Boozt collabs. Kunderne får med denne nye kategori på Boozt.com mulighed for at købe eksklusive kollektioner i begrænset oplag, som kun sælges på Boozt.com. Med over 40 forskellige samarbejder bliver kunderne tilbudt et bredt udvalg af tidens styles fra nordiske topbrands som Coster Copenhagen, Résumé, MUNTHE, Les Deux og mange flere. Boozt collabs inkluderer også bæredygtige kollektioner, da vi her har en stærk platform for at fremme det bæredygtige udvalg i samarbejde med vores brandpartnere. De unikke kollektioner tager udgangspunkt i de mest ikoniske styles fra de forskellige brands, men præsenteres her i en ny version tilpasseret Boozt.coms kunder.

For yderligere information:

Hermann Haraldsson / CEO / Tel: +45 20 94 03 95 / E-mail: heha@boozt.com

Anders Enevoldsen / IR & kommunikationsdirektør / Phone: +45 53 50 14 53 / Email: anen@boozt.com

Boozt er en førende og hastigt voksende nordisk teknologivirksomhed, der sælger modetøj online. Boozt omsatte for 2,8 mia. kr. i 2018. Boozt tilbyder sine kunder et moderne udvalg af modemærker, der er relevante for en bred vifte af livsstilsorienterede kunder, hovedsageligt via Boozt.com. Virksomheden er fokuseret på at bruge avanceret, internt udviklet teknologi til at levere den bedst mulige kundeoplevelse. Udover Boozt.com driver firmaet også webshoppen Booztlet.com og detailbutikkerne Booztlet og Beauty By Boozt i Danmark. For yderligere information henviser vi til www.booztfashion.com.

Tags: