Eficode vinder Atlassian Partner of the Year-prisen 2021 i Services, EMEA

Læse original

Eficode vinder nu Atlassian Partner-prisen for ottende gang

Helsinki, 6. april, 2022 - Atlassian kårede i dag Eficode, virksomheden som skaber fremtiden for softwareudvikling i Europa, til Atlassian Partner of the Year 2021: Services, EMEA.

I 2021 fortsatte  Eficode med at udbygge indførelsen af Atlassians tjenester, både i administrerede tjenester og gennem professionelle ydelser. I 2021 var de kunder, som anvender Atlassian Cloud, i stand til at bruge Eficode ROOT til at integrere med applikationer fra andre leverandører. Eficode producerede også fire meget populære konsulenttjenester: ITSM-lanceringspakke, workshopvurdering, cloud-vurdering og cloud-migration.

"Atlassian vil gerne lykønske dette års Partner of the Year-prismodtagere," sagde Ko Mistry, Atlassians Head of Global Channels. "Vores partnere gør deres yderste for vores kunder og spiller en afgørende rolle i vores kunders succes. Vi er glade for at sætte fokus på nogle af vores toppartnere, som leverer banebrydende løsninger og Atlassian-tjenester til vores kunder."

Eficode er en Atlassian Platinum-partner i alle skandinaviske lande, i Finland, Schweiz, Holland og Storbritannien og en Silver-partner i Tyskland. I dag har Eficode over 750 Atlassian-kunder, og Atlassian-løsninger er en fremtrædende del af Eficode ROOT, en DevOps-platform som en administreret tjeneste.

Atlassian var en hovedpartner i The DEVOPS Conference, som var organiseret af Eficode, og som når ud til over 10.000 registrerede personer. Som Atlassian Training-partner tilbyder vi vores kunder træning i Insight, en Jira-native asset management løsning. Vi har også udviklet vores træningsportefølje med to nye kurser for Advanced Roadmaps og Jira Align.

Therese Lindepil, Head of Atlassian-konsulenter hos Eficode, siger: "Atlassian Partner of the Year-prisen er spændende nyheder - gang på gang. Vi har udviklet vores konsulentydelser, og vi ser denne Services-pris som et bevis på vores innovative og unikke konsulentkompetencer. Vi fortsætter med at udvikle vores nye Atlassian-tjenester, træning og tilbud. Jeg vil gerne takke vores fantastiske teams, partnere og kunder for denne enestående præstation - igen.”

Eficode afholdt for nylig et webinar om overgangen af Atlassian-tjenester til clouden.

Mediekontakter

Lauri Palokangas, Chief Marketing Officer hos Eficode, lauri.palokangas@eficode.com, +358 50 486 4918

Om Eficode

Eficode er den førende DevOps-virksomhed i Europa, hvor de leder DevOps- og Agile-bevægelsen og opbygger fremtidens softwareudvikling i ni lande med flere end 480 fagfolk.

Eficode er Atlassian Platinum-partner i syv lande. De tilbyder alle de Atlassian- og Agile-tjenester, du har brug for – lige fra ekspertrådgivning, cloud-transformation og Eficode ROOT-administrerede tjenester, til salg af træning og licenser. Eficodes eksperter er bredt certificerede i Atlassian-løsninger såsom Jira, Confluence, Bitbucket og Bamboo. Med Jira Align får du synlighed i realtid på teamaktiviteter, tilpasning på tværs af din virksomhed og fleksibel support til Agile-strukturer som fx Scaled Agile Framework (SAFe).