Eficode vinner prisen som årets Atlassian-partner 2021 i kategorien Services, EMEA

Lese original

Eficode har gjort seg fortjent til prisen som Atlassian-partner for åttende gang

Helsinki, 6. april 2022 – Atlassian kåret i dag Eficode, selskapet som former fremtiden for programvareutvikling i Europa, som Atlassian-partner 2021: Services, EMEA.

I 2021 har Eficode fortsatt å øke iverksettingen av Atlassian-tjenester, både i administrerte tjenester og i profesjonelle tjenester. I 2021 kunne kunder med Atlassian Cloud benytte Eficode ROOT for integrasjon med applikasjoner fra andre leverandører. Eficode utviklet også de fire mest populære konsulenttjenestene: ITSM-lanseringspakke, workshopvurdering, skyvurdering og skymigrering.

"Atlassian gratulerer dette årets mottakere av utmerkelsen som årets partner", uttalte Ko Mistry, leder for Global Channels i Atlassian. "Partnerne våre spiller en viktig rolle for våre kunders suksess, og det er en glede for oss å kunne fremheve noen av de viktigste partnerne som yter mer enn det forventede for å tilby innovative løsninger og Atlassian-tjenester til kundene våre."

Eficode er en Atlassian Platinum-partner i alle skandinaviske land og i Finland, Nederland, Storbritannia og Sveits, og en Silver-partner i Tyskland. I dag har Eficode over 750 Atlassian-kunder, og Atlassian-løsninger er en fremtredende del av Eficode ROOT, en DevOps-plattform som administrert tjeneste.

Atlassian var en av hovedpartnerne på The DEVOPS Conference som ble organisert av Eficode og som nådde ut til over 10 000 registrerte enkeltpersoner. Som Atlassian Training Partner tilbyr vi kundene opplæring i Insight, en Jira-integrert løsning for ressurshåndtering. Vi har også utvidet opplæringsporteføljen vår med to nye kurs innen Advanced Roadmaps og Jira Align.

Therese Lindepil, leder for Atlassian-konsulentene i Eficode, sier: "Det er spennende å vinne prisen som årets Atlassian-partner – gang etter gang. Vi har utviklet konsulenttjenestene våre, og vi anser denne Services-prisen som et bevis på at vår konsulentkompetanse er innovativ og unik. Vi fortsetter å utvide våre nye tjenester, opplæring og tilbud for Atlassian. Jeg vil takke våre fantastiske team, partnere og kunder for denne enestående prestasjonen – igjen."

Eficode avholdt nylig et webinar om overføringen av Atlassian-tjenester til skyen.

Mediekontakter

Lauri Palokangas, Chief Marketing Officer, Eficode, lauri.palokangas@eficode.com, +358 50 486 4918

Om Eficode

Eficode er det ledende DevOps-selskapet i Europa og er med sine over 480 ansatte i ni land en pådriver i DevOps- og Agile-bevegelsen og moderne programvareutvikling.

Eficode er en Atlassian Platinum-partner i sju land. Selskapet tilbyr alle Atlassian- og Agile-tjenestene du trenger – fra ekspertrådgivning, skytransformasjon og Eficode ROOT-administrerte tjenester til opplæring og lisenssalg. Eficodes eksperter er sertifisert for Atlassian-tjenester som Jira, Confluence, Bitbucket og Bamboo. Med Jira Align får du synlighet i sanntid hva angår teamaktiviteter, justering i hele bedriften og fleksibel støtte for Agile-rammeverk som Scaled Agile Framework (SAFe).