First Camps Autocamperpas er udsolgt inden for 24 timer

Efter en fantastisk lancering er First Camps nye Autocamperpas udsolgt på rekordtid. Autocamperpasset, der blev introduceret for at tilbyde autocamperentusiaster en bekvem og prisbillig måde at udforske campinglivet på First Camps destinationer rundt om i Skandinavien, har fået overvældende positiv respons fra markedet.

Ved den første lancering onsdag eftermiddag, med 1000 pas tilgængelige, blev alle pas solgt inden for et døgn, hvilket tydeligt bekræfter interessen for dette tilbud. First Camps Autocamperpas tilbyder camping på over 65 destinationer i Danmark, Sverige og Norge for kun 165 kr. per nat og er gyldigt i ugerne 1-24 og 32-52.

"Vi er begeistrede for den enorme respons på vores Autocamperpas," siger Kent Lodberg, Head of Brand hos First Camp. "Det er tydeligt, at der er stor efterspørgsel efter et sådant tilbud, med gæster, der gerne vil udforske mere af First Camp. Vi er glade for at kunne tilbyde denne mulighed for at udforske vores smukke destinationer til en favorabel pris."

De første 1000, der har sendt mail og ringet til First Camps kontaktcenter, vil modtage bekræftelse inden for 2-3 dage på grund af det høje tryk, og selvom de nuværende Autocamperpas er udsolgt, opfordrer First Camp interesserede campister til at holde øje med hjemmesiden og blive medlem af First Camp Club for at modtage information om eventuelle fremtidige lanceringer af Autocamperpasset.

For yderligere information, kontakt venligst:

Kent Lodberg
Head of Brand & Marketing, First Camp
kent.lodberg@firstcamp.dk

Om os

First Camp er Skandinaviens største campingkæde med over 70 destinationer fra svenske Boden i nord til danske Frigård i syd, heraf fire destinationer i Norge. Også mærkerne Jesperhus Feriepark, Leksand Resort og Kronocamping Lidköping er en del af koncernen. First Camps hjerte banker for alle, der elsker at bo i hytte, campingvogn, mobilhome eller telt, og gruppen har cirka seks millioner gæsteovernatninger årligt. Virksomheden brænder for at stille naturskønne og smukke steder og omhyggeligt designede oplevelser til rådighed. First Camp ønsker at blive verdens førende campingkæde gennem sit klare fokus på innovationer og brancheudvikling, investeringer i bæredygtighed og selvfølgelig – fantastisk tilfredse gæster.