H+H International A/S - Ændring af koncernledelsen

Selskabsmeddelelse nr. 254, 2012

København, Danmark, 2012-03-05 18:31 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ændring af koncernledelsen

Henrik Dietrichsen, Senior Vice President i H+H International A/S, fratræder sin stilling pr. 30. juni 2012.

H+H er godt på vej gennem en turnaround, hvorunder såvel strategi som organisation har undergået og fortsat vil undergå forandringer. Henrik har været en meget aktiv og konstruktiv medspiller i denne proces, og det er som led heri, at vi er kommet til en gensidig overenskomst om hans fratræden gennem en afvejning af hans ønsker til fremtiden og mulighederne i H+H.

Henrik har været ansat i H+H siden 2001, bl.a. som administrerende direktør i H+H Danmark A/S, og han blev i november 2008 udnævnt til områdeansvarlig for H+H’s samlede aktiviteter i Tyskland, Danmark, Sverige, Holland og Belgien samtidig med stillingen som adm. direktør for H+H Deutschland GmbH. Henrik flyttede i andet halvår 2011 tilbage til Danmark, men er fortsat i stillingen i Tyskland.

H+H vil gerne takke Henrik for hans indsats og betydelige resultater gennem årene, herunder den vel gennemførte turnaround inden for hans ansvarsområder.