H+H International A/S - Forløb af exstraordinær generalforsamling og konstituering af bestyrelsen

Selskabsmeddelelse nr. 303, 2014

København, Danmark, 2014-11-04 09:38 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Forløb af ekstraordinær generalforsamling og konstituering af bestyrelsen

Tirsdag den 4. november 2014 kl. kl. 9.00 blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i H+H International A/S med dagsorden i henhold til indkaldelse af 10. oktober 2014.

Generalforsamlingen vedtog i nævnte rækkefølge følgende beslutninger

• Nedsættelse af selskabets aktiekapital med nominelt DKK 392.400.000 til kurs 100 til henlæggelse til særlig reserve gennemført som en forholdsmæssig nedsættelse således, at aktiekapitalen nedsættes fra DKK 490.500.000 til DKK 98.100.000. Samtidig ændres aktiernes stykstørrelse fra nominelt DKK 50 til nominelt DKK 10 eller multipla heraf (udstedt i aktier a DKK 10). Efter udløb af proklamafrist og ved gennemførsel af kapitalnedsættel¬sen vil der ske konsekvensmæssig ændring af vedtægternes pkt. 2.1, 2.2 og 11.1.
  • Bemyndigelse til bestyrelsen til i tiden indtil den 3. november 2019 at træffe beslutning om at udvide selskabets aktiekapital med et beløb på op til nominelt DKK 9.800.190, svarende til 9,99% af selskabets aktiekapital efter gennem¬førelse af den forud besluttede kapitalnedsættelse, samt optagelse af en ny bestemmelse i vedtægternes pkt. 2.4 herom.
  • Valg af Søren Østergaard Sørensen som nyt medlem af bestyrelsen. Samtidig hermed udtrådte Asbjørn Berge af bestyrelsen.
  • Bemyndigelse til dirigenten til at anmelde de på generalforsamlingen vedtagne beslutninger til Erhvervsstyrelsen.

Bestyrelsen genvalgte umiddelbart efter generalforsamlingen Kent Arentoft som formand.