ONE Nordic vælger cloudløsning fra IFS for at styrke effektiviteten

ERP-løsning fra IFS skal understøtte over 1.000 medarbejdere i ONE Nordic

IFS har indgået en aftale med ONE Nordic, som er en af Sveriges største serviceleverandører til energisektoren. IFS Applications™ skal optimere hele leverancekæden omkring virksomhedens tekniske, vedligeholdsrelaterede og kontraktmæssige services.

Efter en grundig evalueringsproces har ONE Nordic valgt IFS Applications til at standardisere og optimere virksomhedens centrale forretningsprocesser. Med løsningen skabes én samlet leverancekæde på tværs af de enkelte forretningsenheder, hvorved både den operationelle effektivitet og synligheden styrkes. Samtidig understøtter IFS Applications også anvendelsen af predictive analytics i ONE Nordic samt digital, automatiseret proceshåndtering.

-Vi havde brug for et robust ERP-system med et klart fokus på servicevirksomheder. Vi kan med IFS integrere alle de centrale forretningsprocesser og få et bedre overblik over hele vores forretning. Det vil både styrke vores leverancer og forbedre kundeoplevelsen, siger CEO i ONE Nordic, Jonas Arvidsson.

ONE Nordic implementerer en fuldt integreret IFS-løsning med funktioner til finans, service, projekter, kontrakter, HR, underleverandører, mobilitet og forretningsanalyse. Den fleksible, skalerbare arkitektur gør det muligt at foretage konfigurationer i standardplatformen, så skræddersyede løsninger undgås.

Løsningen fra IFS vil gøre det muligt for ONE Nordic at opsamle og analysere korrekte data og derved opnå omfattende muligheder for at automatisere processer i hele organisationen. ONE Nordic vil udnytte fordelene ved IFS managed services – IFS Managed Cloud – som gør det muligt at administrere IFS Applications i skyen på en effektiv og økonomisk måde.
IFS Applications skal understøtte omkring 1.000 bruger i hele Sverige.

-Vi er meget stolte over, at ONE Nordic har valgt os til at hjælpe med at optimere deres processer og styrke hele deres serviceforretning. IFS Applications er det ideelle valg for servicevirksomheder. Denne strategisk vigtige aftale demonstrerer styrken i vores løsninger til servicevirksomheder, der har behov for at indsamle og analysere forretningsdata for at kunne levere den bedste service til deres kunder, siger CEO i IFS Skandinavien, Glenn Arnesen.

Læs mere om, hvordan IFS hjælper virksomheder i servicesektoren her: www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

Tom Smith, Marketing Director for IFS in Scandinavia. Telephone: 47 404 85 956, press@ifsworld.com

Om ONE Nordic

ONE Nordic er en af Sveriges førende leverandører af services inden for teknik, vedligehold og kontrakter. Vi hjælper producenter, leverandører og brugere i energisektoren med at bygge, vedligeholde, modernisere og optimere deres faciliteter. ONE Nordic beskæftiger omkring 1.000 medarbejdere i Sverige. Vores hovedsæde ligger i Malmø. Læs mere på www.one-nordic.se.

IFS™ udvikler og leverer forretningssystemer til kunder i hele verden. De producerer og distribuerer produkter, vedligeholder aktiver og leder tjenestefokuserede aktiviteter. Vores medarbejderes industriekspertise og vores løsninger såvel som kundefokus, har gjort os til en anerkendt markedsleder indenfor sektoren. Vores 3,500 medarbejdere understøtter mere en 1 million brugere rundt om i verden gennem et netværk af lokale kontorer og et voksende økosystem af partnere. Yderligere information finder du på: IFSworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blog: http://blogs.ifsworld.com/