METTLER TOLEDO tilbyder virtuel messeoplevelse

Product Inspektion virtuel messe løber af stablen fra den 1.-5. juni med det formål at præsentere METTLER TOLEDOs teknologiske lanceringer, og de seneste trends i branchen med forskellige hovedtalere

Fødevare- og lægemiddelproducenter kan stadigvæk opleve Mettler-Toledo Product Inspections seneste teknologiske innovationer og få den indsigt i branchen, som virksomheden ville have præsenteret på Interpack 2020. Fra den 1.-5. juni 2020 kan virksomheder – uden at forlade deres skrivebord – besøge en virtuel udstillingshal for at se de nyeste teknologier inden for produktinspektion (Checkvejning, Metaldetektering, Røngten og Vision kontrol) og få mere at vide om, hvordan disse kan komme virksomhederne til nytte. Et Auditorium vil præsentere en lang række oplysende live og on-demand-præsentationer af emner såsom fødevare- og lægemiddelsikkerhed, Industri 4.0 og avanceret data håndtering. Virksomhederne kan nu vise deres interesse i at deltage ved at tilmelde sig på adressen www.mt.com/pi-vshow

“Coronavirus har måske udsat Interpack til næste år, men vi følte, at det var vigtigt alligevel at vise vores seneste innovationer inden for produktinspektionsteknologi for at hjælpe fødevare- og lægemiddelproducenter med at imødekomme de øgede krav på at levere sikre højkvalitetsprodukter til deres kunder. Enkeltpersoner kan logge gratis på og høre nærmere om tendenser i branchen og bedste praksis samt chatte med eksperter om, hvordan de kan forbedre deres produktionsprocesser samt leve op til forbruger- og lovkrav,” udtaler Niels Olesen, Business Manager – Product Inspection Division, METTLER-TOLEDO.

METTLER-TOLEDO vil bla. præsentere innovationer inden for Checkvejning og produktdatakontrol:

C33 PlusLine-checkvejer med robust performance til det hårde miljø (IP69)

Med sin kombination af pålidelig vejenøjagtighed og robust maskindesign leverer C33 PlusLine højpræcisionsvejning under meget krævende forhold. Designet gør rengøring og vedligeholdelse enkelt med nem afmontering og genmontering, herunder selvjusterende elastiske bånd, der fjerner behovet for udspænding. I de fleste tilfælde er rengøring med delene på plads mulig, og transportbåndenes flip-up-design gør det nemt at komme til alle kritiske områder.

C35 AdvancedLine-Checkvejer til krævende miljø med præcision og alsidighed

C35 er bygget til krævende miljøer og leverer nøjagtige vejningsresultater på en stabil vejeplatform, der er modstandsdygtig over for kraftig højtryksspuling og de fleste kaustiske rengøringsmidler. Systems ramme er designet i overensstemmelse med hygiejneprincipper, der gør rengøring af skrå overflader nemt for at undgå væskeophobninger. Systemet understøtter hastigheder på op til 250 pakker pr. minut og et vejeinterval fra 25 g til 7 kg.

Integreret produkt kontrol med kamera giver sikker påsætning af etiketter

Produktkontrol verificerer at label er påsat og printkvaliteten på etiketterne er i orden og hjælper således med at forhindre, at der sker etiketteringsfejl ved produktskift. Den nye kamerakontrol til visuel inspektion kan kobles til eksisterende Checkvejere  eller Kombi-checkvejere. Der er to tilgængelige konfigurationer, afhængigt af produktformen. For stående produkter kan producenten have op til tre kameraer til kontrol af produktdata: oven på produktet samt på dets for- og bagside. For runde produkter fungerer Product Data Check 360 derimod som en effektivt  løsning til et hvilket som helst inspektionssystem. Huset monteres direkte på Checkvejeren eller andet lignende udstyr, og det fylder ganske lidt og kræver ikke ekstra plands. Huset er IP65-klassificeret til våde

rengøringsmiljøer og har skrå overflader i overensstemmelse med hygiejniske designprincipper.

For spørgsmål , kontakt venligst:

'+45 4 327 08 31

Mettler-Toledo er en førende global producent af præcisions instrumenter. Selskabet er verdens største producent og forhandler af vægte til brug i laboratorier, industrien og til levnedsmiddel branchen.
På produktinspektions området er Mettler-Toledo Garvens den førende globale producent af kontrolvejeløsninger. Mettler-Toledo CI-Vision er førende inden for vision-inspektions løsninger til fødevarer og medicinalindustrien. De udgør sammen med Safeline Metal Detektion, X-ray inspection og Pharmacontrol Electronic (PCE) Mettler-Toledo´s produktinspektions afdeling.