Ny bærbar online iltanalysator fra METTLER TOLEDO

InTap fra METTLER TOLEDO er en robust og pålidelig iltanalysator til bryggeri- og læskedriksindustrien.

METTLER TOLEDO Process Analytics annoncerer lanceringen af ​​den InTap bærbare iltanalysator til bryggeri og

InTap måler opløst og gas-iltværdier online for kontrol af øl- og læskedrikproduktion.

Analysatoren kan også bruges til kalibrering af sensorer i opløst ilt online. Ved hjælp af Bluetooth-kommunikation kan kalibreringsdata sendes direkte til in-line sensorer, hvilket forhindrer muligheden for manuelle kopieringsfejl.

Funktioner inkluderer:

• Intern optisk opløst ilt-sensor til hurtig og nøjagtig måling

• Touch skærm

• Stort og let aflæseligt display

• IP67-kabinet modstår våde miljøer

• Gemmer data for op til 99 mållinger

Nøjagtigheden af ​​InTap kan sammenlignes med standard in-line sensor / transmitterkombinationer, hvilket gør det muligt at bruge InTap som en midlertidig udskiftning af en in-line-sensor under vedligeholdelse.

Som et bærbart system kan InTap understøtte overgangen fra off-line måling af opløst ilt til in-line måling for mindre bryggerier.

”Fleksibilitet og brugervenlighed var i fokus, da man designede InTap,” siger Antonio Tarancon, produktchef hos METTLER TOLEDO. ”Det kan bruges i vid udstrækning i produktion af øl og læskedrik fra de mindste til de største faciliteter.”

For mere information besøg www.mt.com/InTap

For spørgsmål, kontakt venligst:

ATle Soloy
'+47 905 63 245
atle.soloy@mt.com

METTLER TOLEDOs Process Analytics-afdeling udvikler og fremstiller instrumentering og sensorer til procesmåling og -styring og tilbyder måling af pH, opløst ilt og luftformig ilt, opløst ozon, turbiditet, iltreduktionspotentiale, resitivitet/konduktivitet, total organisk carbon og flow. METTLER TOLEDO Process Analysis består af to forretningsenheder, Ingold og Thornton, hvis produkter almindeligvis anvendes inden for blandt andet følgende brancher:
• Lægemiddelindustrien og bioteknologi • Industrien for kemisk behandling og raffinering • Bryggeri, føde- og drikkevareproduktion • Energi- og dampproduktionsanlæg • Fremstilling af mikroelektronik

For yderligere oplysninger henvises til www.mt.com/pro

Om os

METTLER TOLEDO producerer og sælger vægte og vejesystemer, samt analyse- og processinstrumenter til fremstillingsvirksomheder og laboratorier. Koncernen er repræsenteret i 100 lande og har fabrikker 15 steder rundt om i verden, herunder Schweiz, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Koncernen, der har hovedsæde i Schweiz, er noteret på New York Stock Exchange. Samlet set har koncernen ca. 14.200 ansatte og en omsætning i 2016 på ca. 2,508 mia. USD. Mettler Toledo Nordic er en salgs- og serviceorganisation med hovedsæde i Stockholm og kontorer i Oslo og København. I Finland og Balitkum er Mettler Toledo repræsenteret af forhandlere. I Skandinavien har vi ca. 165 medarbejdere med en årlig omsætning på ca. 400 mill. kroner.