Ny bærbar oksygenanalysator fra METTLER TOLEDO tilbyr praktisk overvåking på nettet

METTLER TOLEDO Process Analytics kunngjør lanseringen av InTap bærbar, robust og pålitelig oksygenanalysator for bryggeri- og brusapplikasjoner.

InTap prøver og måler oppløste og oksygenverdier online for kontroll av øl og brus produkssjonen.

Analysatoren kan også brukes til å kalibrere sensorer for oppløst oksygen på nettet. Ved hjelp av Bluetooth-kommunikasjon kan kalibreringsdata sendes direkte til in-line sensorer, og forhindrer muligheten for manuelle kopieringsfeil.

Funksjonene inkluderer:

• Intern optisk oppløst oksygensensor for rask og nøyaktig måling

• Berøringsskjerm

• Stor skjerm med høy oppløsning. Kan avleses på avstand

• IP67-kabinettet tåler våte omgivelser

• Lagrer data med opptil 99 målepunkter

Nøyaktigheten av InTap er sammenlignbar med standard in-line sensor / transmitterkombinasjoner, noe som gjør at InTap kan brukes som en midlertidig erstatning av en in-line sensor under vedlikehold.

Som et bærbart system kan InTap støtte overgangen fra off-line måling av oppløst oksygen til online måling for mindre bryggerier.

"Fleksibilitet og brukervennlighet var i høysetet når dere utformet InTap," sier Antonio Tarancon, produktsjef i METTLER TOLEDO. "Det kan brukes mye i øl- og brusproduksjon fra de minste til de største anleggene."

For mer informasjon besøk www.mt.com/InTap

For spørsmål , vennligst ta kontakt:

Atle Soloy
'+47 905 63 245
atle.soloy@mt.com

METTLER TOLEDOs avdeling for prosessanalyse utvikler og produserer instrumentering og sensorer til bruk i prosessmåling og -kontroll, og tilbyr måling av pH, oppløst oksygen og oksygen i gassform, oppløst ozon, turbiditet, potensiell oksygenreduksjon, resistivitet/konduktivitet, totalt organisk karbon og flyt. METTLER TOLEDO Prosessanalyse består av to bedriftsenheter, Ingold og Thornton, hvis produkter ofte brukes i industrier som: • Farmasi og bioteknologi • Kjemiske prosesser og raffineringsindustri • Brygging, mat- og drikkevareproduksjon • Kraft- og dampproduksjon • Produksjon av mikroelektronikk

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå till www.mt.com/pro