Gratis realtidsnyheder til danske investorer

Gratis realtidsnyheder til danske investorer Nordnet Danmark har lanceret nye handelssystemer. Lanceringen medfører at Nordnet forstærker sit produktudbud og sin position på det danske marked. Danske investorer tilbydes nu en heldækkende tjeneste for handel og information på det danske, svenske og amerikanske marked. Derudover tilbydes kunderne valutakonti i de valutaer som aktierne handles sammen med et fordelagtigt system for valutaveksling, hvor kunden selv bestemmer om og hvornår man vil veksle mellem forskellige valutaer. Nyhedsudbudet hos Nordnet er unikt med gratis realtidsnyheder fra det danske, svenske og internationelle markeder via nyheder fra RB-Børsen, nyhedsbureauet Direkt og Dow Jones Newswire. Nordnets markedsførende realtidstjeneste WinTrade er lanceret i Danmark WinTrade er Nordnets realtidsapplikation for handel, information og analyse. For første gang kan danske investorer nu få alt fra aktiemarkedet i realtid automatisk opdateret direkte på skærmen: handel, kurser, ordredybde, nyheder, kursdiagrammer, teknisk analyse, stop loss, nyhedsalarmer og meget mere. Nordnet tilbyder aktiehandel på Københavns Fondsbørs, Stockholmsbørsen og Oslo Børs fra 0,07% i kurtage samt på de amerikanske markeder Nasdaq, Nyse og Amex til 0,15%. For yderligere information: Kontakt: Klas Danielsson, VD, +46 8 50633021 eller Max Gandrup 70 20 66 85. Nordnet er den største Internetmægler i Norden, og en af de absolut største børsmægler-selskaber totalt set i Sverige, målt i antal handler. Nordnet-aktien er noteret på Stockholmsbørsens O-liste. Nordnet består af Nordnet Danmark ( www.nordnet.dk ), Nordnet Sverige (www.nordnet.se), Nordnet Norge ( www.nordnet.no ) og Eurotrade Securities S.A.i Luxemburg (www.eurotrade.lu). ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/08/20020708BIT00130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/08/20020708BIT00130/wkr0002.pdf