• Nordnet/

Nordnet ønsker alle sine kunder Glædelig jul: Julekalender med gratis aktiehandel hver dag! Julemanden kommer tidligt til Nordnet i år. Hver dag under december måned tilbydes Nordnets kunder kurtagefri aktiehandel i 2 danske aktier og 6 svenske aktier. Ved at klikke på dagens låge ser Nordnets kunder hvilke aktier som de kan handle kurtagefrit. Gratis aktiehandel i totalt 112 aktier Totalt under hele december måned tilbydes gratis aktiehandel i 112 stk. forskellige aktier på det danske og svenske marked. Udover gratis aktiehandel med danske aktier får Nordnets kunder nu også mulighed for at handle svenske aktier helt uden omkostninger. Samtlige handler hos Nordnet med udenlandske aktier afregnes altid i lokal valuta. ¨Efter flere år af negativ udvikling på aktiemarkederne fortjener alle aktionærer lidt gratis aktiehandel¨, siger mæglerchef Max Gandrup. For yderligere information: Max Gandrup, mæglerchef Nordnet Danmark, 70 20 66 85 Klas Danielsson, vd Nordnet Securities Bank AB +46-8506 330 30 Nordnet AB (publ) er noteret på Stockholmsbörsens O-liste. Datterselskabet Nordnet Securities Bank AB er en Internetmægler og medlem af Københavns Fondsbørs, Stockholmsbörsen og Oslo Børs. Besøg gerne vores tjenester på www.nordnet.dk , www.nordnet.se og www.nordnet.no. ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/02/20021202BIT00730/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/02/20021202BIT00730/wkr0002.pdf