Nyt design og logotype

Nordnet har i dag skiftet design og logotype. Forandringen er et resultat af udviklingen af Nordnets virksomhed de seneste år med alt intensivere ekspansion og internationalisering. Arbejdet med at fremtage Nordnets nye design er sket i samarbejde med Brindfors Enterprise IG. Nordnet er udfordreren som forandrer spillereglerne for de private investorer. Nordnet fornyer, forandrer og forbedrer investeringsmulighederne ved bl.a.at tilbyde private investorer de professionelles handelsværktøjer. Nordnet tilbyder større tilgængelighed, større valgfrihed og lavere priser end traditionelle banker og børsmæglere. Det nye design er også en del i et større forandringsarbejde som skal gøre Nordnets tjenester endnu enklere, tydeligere og mere brugervenlige. Essensen i Nordnets arbejdsmåde og identitet er - Change rules! For yderligere information, kontakt: Klas Danielsson, VD, +46 850633030, +46 8708744574, klas.danielsson@nordnet.se