Prisbombe under online-aktiehandel

Prisbombe under online-aktiehandel Nordnet forstærker introduktionstilbudet for aktiehandel kraftigt ved at tilbyde gratis aktiehandel. 2 måneders gratis aktiehandel + 4 måneders aktiehandel fra 9 kr. Nye kunder tilbydes gratis aktiehandel med danske aktier i 2 måneder. Derefter betales i yderligere 4 måneder kun 0,07% i kurtage med minimumskurtage på kun 9 kr. Efter introduktionsperioden koster aktiehandler hos Nordnet 0,07% - 0,14% med min. kurtage på 69 kr. - Vi har oplevet en fantastisk udvikling på det danske marked i år. I første halvår af 2003 lå vores markedsandele af antal handler på Københavns Fondsbørs i gennemsnit på 0,84%. Nu i oktober måned var markedsandelen 2,21%. Vi har som målsætning at fortsætte med at øge vores markedsandel markant under 2004, siger Max Gandrup, mæglerchef hos Nordnet Danmark. Nordnet har under året lanceret en række nye produkter som forbedrer investeringsmulighederne for den aktive investor. Short handel: Som den eneste aktør på det danske marked tilbyder vi short handel med danske aktier via Internet. Short handel giver investoren mulighed for at tjene penge på faldende aktiekurser. VIP-limit: Med en VIP-limit eller daytrading-limit fordobles kundens depotværdi hver morgen. Den ekstra depotværdi bliver disponibelt for handel intradag. Vil man belåne sine aktier over længere perioder tilbydes en aktiekredit til kun 6% i rente. Med en aktiekredit kan man med et kontantindestående på 100.000 kr. handle aktier for op til 500.000 kr. For yderligere information, kontakt: Max Gandrup, Mæglerchef, Nordnet Danmark, Telefon: 7020 6685 Mobil: +46 709890071 E-mail: max.gandrup@nordnet.dk Nordnet Danmark er en del af Nordnet Securities Bank AB, datterselskab til Nordnet AB (publ), noteret på Stockholmsbørsens O-liste. Nordnet er Nordens største Internetmægler. Nordnet består af Nordnet Sverige (www.nordnet.se), Nordnet Norge (www.nordnet.no), Nordnet Danmark (www.nordnet.dk) og Eurotrade Securities S.A. i Luxembourg (www.eurotrade.lu). ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/14/20031114BIT00480/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/14/20031114BIT00480/wkr0002.pdf