PostNord Strålfors outsourcer sin Professional Services-organisation i Polen til Joisto Quertum PL

PostNord Strålfors indgår samarbejde med Joisto Quertum PL z.o.o. og outsourcer sin Professional Services-organisation i Warszawa, Polen, fra 1. juli 2019.

Joisto Quertum PL z.o.o. er et datterselskab af Joisto Group Oy, en brancheekspert inden for avanceret eArchive, Quadient-partner og IT-innovationskonsulent for virksomheder. PostNord Strålfors har allerede et langsigtet samarbejde med Joisto Group om eArchive-software og udvider nu samarbejdet yderligere. PostNord Strålfors har i de seneste år ansat Professional Services-medarbejdere i Polen via PostNord Direct Link, og disse medarbejdere overgår til Joisto Quertum PL i forbindelse med, at aftalen ændres.

- For bedst muligt at kunne opfylde vores kunders behov har vi brug for løbende adgang til de rigtige kompetencer via en fleksibel bemandingsløsning, der supplerer vores nordiske organisation og kan tilpasses til varierende belastning og forskellige projekter. Hos os i PostNord Strålfors giver denne løsning mulighed for stadig at have regionalt ansatte ressourcer i Polen, on site-ressourcer efter behov og adgang til Joisto Groups ressourcer i Norden og Storbritannien, siger Lars Lundström, chef for Nordic Digital Services i PostNord Strålfors.

- Vi har allerede en langsigtet forretningsrelation til PostNord Strålfors, og vi er glade for at være det foretrukne valg som Professional Services-supportpartner via outsourcing af PostNord Strålfors' Professional Services-team i Polen. Vi vil som en pålidelig og langsigtet partner arbejde tæt sammen med PostNord Strålfors og bidrage med vores viden og ekspertise til gavn for PostNord Stålfors' kunder og med henblik på fremtidig vækst," siger Tommi Hanninen, en af grundlæggerne af Joisto Quertum.

Aftalen løber over to år med mulighed for forlængelse.

Få yderligere oplysninger:

Rebecka Mathers, Nordic Communication Manager

Om PostNord Strålfors

PostNord Strålfors udvikler og tilbyder kommunikationsløsninger, som giver virksomheder med mange kunder og leverandører helt nye muligheder for at opbygge stærkere og mere personlige kunderelationer. Ved hjælp af vores digitale platform leverer vi sømløs kommunikation, uafhængigt af hvilken kanal modtageren foretrækker. PostNord Strålfors er en del af PostNord-koncernen, den førende leverandør af kommunikations- og logistiktjenester i Norden. PostNord Strålfors driver virksomhed i Danmark, Sverige, Norge og Finland, hvor vores ca. 700 medarbejdere opnår en omsætning på SEK 2,1 mia. (2018).

Om Joisto Oy og Joisto Quertum Ltd

Quertum Ltd er en del af Joisto Group, der har over 15 års erfaring med at integrere softwareløsninger i Quadient-platformen. Det kræver et meget kompetent, kvalificeret og energisk team at fastholde vores renommé som en førende global professionel serviceorganisation og at håndtere vores interne og eksterne Quadient-forhandler- og PSO-services og partnerskab.

Quertum-teamet består af meget kompetente CX-professionelle med teams i Storbritannien, Finland og et kompetencecenter i Polen med omfattende viden og kompetencer til fuldt ud at støtte Quadient-vækststrategien på alle områder uanset projektets størrelse. Quertum er den foretrukne Quadient-partner!