PostNord Strålfors outsourcer sin Professional Services-organisasjon i Polen til Joisto Quertum PL

PostNord Strålfors inngår samarbeid med Joisto Quertum PL z.o.o., og outsourcer Professional Services-organisasjonen i Warszawa (Polen) fra 1. juli 2019.

Joisto Quertum PL z.o.o. er et datterselskap av Joisto Group Oy, en bransjeekspert innen avansert eArchive, Quadient-partner og IT-innovasjonskonsulent for bedriftsorganisasjoner. PostNord Strålfors har allerede et langsiktig samarbeid med Joisto Group om eArchive-programvaren og utvider nå samarbeidet ytterligere. PostNord Strålfors har de siste årene leid inn Professional Services-medarbeidere i Polen via PostNord Direct Link, og disse medarbeiderne overføres til Joisto Quertum PL i forbindelse med at avtalen endres.

- For å oppfylle kundenes behov på best mulig måte må vi ha kontinuerlig tilgang til rett kompetanse gjennom en fleksibel bemanningsløsning som kompletterer vår nordiske organisasjon, og som kan tilpasses varierende belastning og forskjellige prosjekter. For oss i PostNord Strålfors Group gir denne løsningen oss mulighet til fremdeles å ha regionalt ansatte ressurser i Polen, ressurser på stedet ved behov og tilgang til Joisto Groups ressurser i Norden og Storbritannia, sier Lars Lundström, Head of Nordic Digital Services i PostNord Strålfors Group.

- Vi har allerede en langsiktig forretningsrelasjon med PostNord Strålfors, og vi er glade for å være det foretrukne valget som Professional Services-supportpartner via outsourcing av PostNord Strålfors’ Professional Services-team i Polen. Vi vil som en pålitelig og langsiktig partner samarbeide tett med PostNord Strålfors og bidra med vår kunnskap og ekspertise til nytte for PostNord Stålfors’ kunder og for fremtidig vekst, sier Tommi Hanninen, en av grunnleggerne av Joisto Quertum.

Avtalen løper over to år med mulighet for forlengelse.

For mer informasjon:

Rebecka Mathers, Nordic Communication Manager

Om PostNord Strålfors

PostNord Strålfors utvikler og leverer kommunikasjonsløsninger som gir selskaper med mange kunder og leverandører helt nye muligheter til å skape sterkere og mer personlige kunderelasjoner. Med vår digitale plattform leverer vi sømløs kommunikasjon, uavhengig av hvilken kanal mottakeren foretrekker. PostNord Strålfors er en del av PostNord-konsernet, den ledende leverandøren av kommunikasjons- og logistikktjenester i Norden. PostNord Strålfors driver virksomhet i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Våre cirka 700 ansatte genererte en omsetning på SEK 2,1 milliarder i 2018.

Om Joisto Oy og Joisto Quertum Ltd

Quertum Ltd er en del av Joisto Group som har over 15 års erfaring med å integrere programvareløsninger i Quadient-plattformen. Det krever et svært kompetent, kvalifisert og energisk team for å opprettholde vårt omdømme som en ledende global og profesjonell serviceorganisasjon, samt å kunne håndtere våre interne og eksterne tjenester og partnerskap innen Quadient Reseller og PSO.

Quertum-teamet består av svært kompetente CX-profesjonelle, med team basert i Storbritannia og Finland. Det finnes også et kompetansesenter i Polen med inngående kunnskap og kompetanse for fullt ut å kunne støtte vekststrategien for Quadient - på alle områder uansett prosjektets størrelse. Quertum er den foretrukne Quadient-partneren!